رویداد پل نوآوری در دانشگاه تهران برگزار شد
توسط دیجی‌کالانکست؛ ۹

رویداد پل نوآوری در دانشگاه تهران برگزار شد

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۶:۵۵ | ۳ دقیقه

رویداد پل نوآوری امروز سه‌شنبه ۲۱ اسفند ۹۷، توسط دیجی‌کالانکست در آمفی‌تئاتر دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران برگزار شد.

نوپاناپل نوآوری رویدادی است که در آن با معرفی چالش‌ها و فرصت‌های موجود به دانشجویان امکان هدایت کردن تحقیقات دانشگاهی از حالت تئوریک به کاربردی فراهم خواهد شد.
این رویداد، با هدف تجاری‌سازی پایان نامه‌ها و تحقیقات دانشجویان و اساتید با تمرکز بر حوزه فناوری‌های هوشمند لاجستیک برگزار می‌شود.

در این رویداد که با هدف تبدیل پایان‌نامه‌ها و پژوهش‌های دانشگاهی به کسب‌و‌کارهای نوآوری‌محور برگزار می‌شد، دکتر مجید نیلی احمد آبادی رییس دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران، دکتر مهدی پورفتح مدیر دفتر انتقال فناوری دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران، امیر صالحی مدیرعامل دیجیکالانکست، دکتر روح الله رحمانی رییس هیات مدیره دیجیکالانکست، سهیل مقدم معاون تکنولوژی و محصول دیجیکالا و کیوان محیط مافی مدیر محصول عملیات دیجیکالا، سخنرانی کردند.

در این سخنرانی‌ها، علاوه بر معرفی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران و فعابیت‌ها و ظرفیت‌های آن و همچنین معرفی دیجیکالانکست، برنامه نوآوری‌ باز این مرکز تشریح شد.

همچنین به موضوعات معرفی چالش‌ها و فرصت‌های لاجستیک هوشمند و چگونگی تبدیل فناوری به کسب و کار پرداخته شد.

در بخش پایانی این رویداد نیز یک پنل گفت‌وگوی تخصصی با حضور تمامی سخنرانان و با پاسخگویی به پرسش‌هایی از طرف حضار برگزار شد.

برای باخبر شدن از جزییات کامل‌تر این رویداد می‌توانید به کانال تلگرامی نوپانا مراجعه کنید.

برچسب‌ها: دیجی‌کالاdigikala nextروح‌الله رحمانیدانشگاه تهراناستارت‌آپکسب‌و‌کارهای نوآوری‌محوردیجی‌کالانکستdigikalaامیر صالحیکیوان محیط مافیسهیل مقدمرویداد پل نوآوریپل نوآوریفناوری‌های هوشمند لاجستیک
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.