تحریم‌ها باعث شده بسیاری از شرکت‌ها به بازارهای جدیدی دست یابند
دکتر سورنا ستاری در بازدید از دومین آزمون استخدام بخش خصوصی: ۸

تحریم‌ها باعث شده بسیاری از شرکت‌ها به بازارهای جدیدی دست یابند

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۲:۴۲ | ۴ دقیقه

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: تحریم‌ها باعث شده بسیاری از شرکت‌ها به بازارهای جدیدی دست یابند.

نوپانا: سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در بازدید از دومین آزمون استخدام بخش خصوصی افزود: به کمک این برنامه در حال حاضر ۸ هزارنفر مشغول به کار هستند و این در حالیست که امسال هم پیش بینی می کنیم بیش از ۱۰هزارنفر توسط این آزمون بتوانند موقعیت شغلی مناسبی را پیدا کنند.

وی با اینکه استارت‌آپ‌های ما در حوزه‌های مختلف شغلی هم ورود پیدا کردند اتفاق بسیار خوبی است، اظهارکرد: علاوه بر این استارت‌آپ‌ها، استارت‌آپ‌های دیگری هم داریم که در این حوزه کار می کنند. اینکه یک استارت آپ بتواند در سال ۱۰هزار شغل ایجاد کند، یک اتفاق بسیار بزرگ است.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: ما باید جوانان را تشویق کنیم تا بتوانند سیستمی که راه افتاده را توسعه دهند و بتوانند موقعیت‌های خوبی را برای شرکت های دانش بنیان ایجاد کنند تا بتوانند نیروی انسانی مورد نیاز را پیدا کنند.

ستاری با اشاره به روند برگزاری آزمون استخدامی بخش خصوصی گفت: برگزاری این آزمون هدایت نسبی برای جذب افراد در بازار کار است، تا با توجه به نیاز افراد و متناسب با استعدادها و فرهنگ و انتظارات آن ها شغلی مناسب را برای هر فرد بیابد.

وی با ابراز امیدواری از اینکه برگزاری آزمون استخدام بخش خصوصی برای کشف توانایی و استعداد جوانان کشور توسعه یابد، عنوان کرد: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فعالیت گسترده ای را روی این شتاب دهنده ها خواهد داشت و به طور قطع حمایت های مالی نیست و حمایت هایی است که بخش خصوصی بتواند به جوانان صاحب ایده در این حوزه کمک کند.

ستاری با اشاره به فعالیت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و استارت آپ ها در سال ۹۸ خاطرنشان کرد: به طور قطع تعداد شرکت ها در سال جدید افزایش خواهد یافت و برگزاری این آزمون نیز برای این موضوع می تواند بسیار کمک کننده باشد.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه پتانسیل بالایی برای سال آینده خواهیم داشت، یادآور شد: پایگاه های صاداراتی برای سال آینده بسیار فعال خواهند بود و تحریم ها باعث شده بسیاری از شرکت ها به بازارهای جدیدی دست یابند.

برچسب‌ها: سورنا ستاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوریاستخداممصاحبه استخدامیآزمون استخدام بخش خصوصیinreinre.ir
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.