گردهمایی کارآفرینانه تا اوج برگزار می‌شود
با حمایت رسانه‌ای نوپانا: ۸

گردهمایی کارآفرینانه تا اوج برگزار می‌شود

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۰ | ۲ دقیقه

رویداد «تا اوج» به همت پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس و با هدف اشاعه فرهنگ کارآفرینی در بین دانشگاهیان و گسترش اکوسیستم کارآفرینی کشور برگزار می‌شود.

نوپانااین رویداد در قالب‌های گوناگون برگزار می‌شود و بستری مناسب برای انتقال دانش و تجربیات مدیران کسب و کارهای موفق به دانشجویان و علاقمندان به حوزه کسب و کار است.

در رویداد تا اوج، با تجربه، شکست‌ها و پیروزی‌های موجود در مسیر راه‌اندازی کسب و کار مدیران و صاحبان برترین استارتاپ‌های ایران صحبت خواهد شد و شرکت کنندگان می‌توانند با چالش‌های ایجاد کسب و کار آشنا شوند.

مهمان این رویداد مانوئل اوهانجانیانس، مدیرعامل استارتاپ آموزشی ایسمینار است. مانوئل سال‌هاست در حوزه کارآفرینی فعالیت می‌کند و همواره منتور و مشاور کسب و کارهای مختلفی بوده است. در این نشست او قصد دارد تجربیات خود در راستای راه‌اندازی و مدیریت صحیح یک کسب و کار را با شرکت کنندگان به اشتراک گذارد.

ثبت نام رایگان این رویداد از طریق سایت ایوند انجام می‌پذیرد و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این لینک اطلاعات خود را ثبت کرده و اقدامات لازم را انجام دهند.

گفتنی است، این رویداد با حمایت رسانه‌ای نوپانا (پایگاه علمی-تحلیلی کسب‌وکارهای) به نشانی http://nopana.ir/ برگزار می‌گردد.

برچسب‌ها: رویداد استارت‌آپیکسب‌و‌کاراستارت‌آپفرهنگ استارت‌آپیاکوسیستم کارآفرینیاکوسیستم استارت‌آپیمانوئل اوهانجانیانسایسمیناررویداد تا اوجپارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.