اکوسیستم استارتاپی و نوآوری تنوع می‌یابد
نخستین رویداد نوروز نوآوری ؛ ۸

اکوسیستم استارتاپی و نوآوری تنوع می‌یابد

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۲:۳۴ | ۲ دقیقه

نخستین رویداد نوروز نوآوری با محور متنوع سازی اکو سیستم استارتاپی و نوآوری همزمان با اختتامیه ششمین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری برگزار می‌شود .

نوپانا: هدف از برگزاری این رویداد ، آشنایی فعالان اکوسیستم با محوریت نیاز جامعه و نحوه فعالیت استارتاپ ها در حوزه های متنوع و نیاز های کشور مانند پسماند، سلامت، آلودگی ، بیوتکنولوژی است . در این رویداد صاحب نظران و متخصصان این حوزه و استارتاپ های موفق از تجربیات خود خواهند گفت .

رویداد نوروز نوآوری در دو حوزه متنوع سازی اکوسیستم و جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری و همزمان با  اختتامیه ششمین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری برگزار می شود . همچنین پنل بررسی چالش های تنوع بخشی به اکو سیستم استارتاپی ایران نیز در این رویداد برگزار می شود . 

برگزار کننده های این رویداد دانش محور ، انجمن مدیریت فناوری ایران، سازمان فناوری اطلاعات و ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی است .

همچنین ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان ، سازمان نظام صنفی رایانه ای و کسب و کارهای اینترنتی نیز از برگزاری نخستین رویداد نوروز نوآوری حمایت می کنند . 

حضور دانشجویان مدیریت تکنولوژی در این رویداد پس از ثبت نام رایگان است .

برچسب‌ها: استارت‌آپکسب‌و‌کارنخستین رویداد نوروز نوآوریاختتامیه ششمین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوریپسماندسلامتآلودگیبیوتکنولوژیستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیانسازمان نظام صنفی رایانه ای و کسب و کارهای اینترنتی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.