رویداد داستان استارت‌آپ‌ها (Startups story) برگزار می‌شود
با حمایت رسانه‌ای نوپانا: ۸

رویداد داستان استارت‌آپ‌ها (Startups story) برگزار می‌شود

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۲:۲۵ | ۳ دقیقه

رویداد داستان استارت‌آپ‌ها (Startups story) با هدف اشاعه فرهنگ کارآفرینی و گسترش اکوسیستم کارآفرینی کشور در تاریخ ۲۸ بهمن‌ماه برگزاری می‌شود.

نوپانابا توجه عدم ارتباط موثر بین دانشجویان، فارغ اتحصیلان دانشگاهی و صاحبان کسب و کار، رویداد Startups story بستری مناسب برای انتقال دانش و تجربیات مدیران کسب و کارهای موفق به دانشجویان و علاقه مندان به حوزه کسب و کار خواهد بود.

در این رویداد که در قالب یک نشست دوستانه برگزار خواهد شد، مدیران و صاحبان برترین استارتاپ های ایران از تجربه­ شکست ها و پیروزی های خود در مسیر راه اندازی کسب و کار خواهند گفت و شرکت کنندگان را با چالش های ایجاد کسب و کار آشنا می کنند.

مهمان این رویداد، مهدی نایبی مدیر عامل الوپیک است. نایبی که تجربه کار در حوزه فاینانس بین المللی را دارد، در اثر یک اتفاق پس از سال ها به ایران بر گشته و با اتکا به تجربه شخصی و شناخت خوب بازار ایران، یکی از موفق ترین استارتاپ های کشور در حوزه حمل و نقل را راه اندازی می کند.

ثبت نام رایگان این رویداد از طریق سایت ایوند انجام می‌پذیرد و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این لینک اطلاعات خود را ثبت کرده و اقدامات لازم را انجام دهند.

گفتنی است، این رویداد با حمایت رسانه‌ای نوپانا (پایگاه علمی-تحلیلی کسب‌وکارهای) به نشانی http://nopana.ir/ برگزار می‌گردد.

برچسب‌ها: مهدی نایبیالوپیکاستارت‌آپکسب‌و‌کارStartups storyرویداد داستان استارت‌آپ‌ها
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.