با اسپیکر هوشمند لیلی زبان چینی را سریعتر بیاموزید
بدون نیاز به معلم: ۸

با اسپیکر هوشمند لیلی زبان چینی را سریعتر بیاموزید

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۲۹ | ۴ دقیقه

اخیراً یک استارتاپ چینی موفق شده که سرمایه موردنیاز خود را با استفاده از یک وبسایت جمع سپاری، بدست آورد و اسپیکر هوشمند تازه‌ای به نام لیلی بسازد که در واقع یک معلم زبان چینی است و علاوه بر آن ویژگی‌های دیگری هم دارد.

نوپانا به نقل از دیجیاتو، اسپیکر هوشمند لیلی بر اساس ادعای شرکت سازنده‌اش، اولین بلندگوی هوشمندی است که به منظور آموزش زبان چینی ساخته می‌شود. به همین دلیل کاربر می‌تواند با لیلی  گفتگو‌های تعاملی بر قرار کند و دیالوگ‌های زیادی بین آنها برقرار گردد. علاوه بر این کاربر می‌تواند با استفاده از بازی‌های مبتنی بر لغات چینی، سرگرم شود و در همین حین دایره‌ لغات آموخته شده خود را مرور نماید.

بر خلاف بسیاری از اسپیکر‌های هوشمند که در واقع دستیاری برای انجام وظایف مختلف و تهیه یا اعلام اطلاعات مختلف به شمار می‌روند، لیلی به صورت انحصاری برای تدریس زبان چینی آفریده شده است.

 

کاربر می‌تواند از طریق دستورات صوتی با این بلندگوی هوشمند که ظاهری ربات گونه دارد، ارتباط برقرار کرده و آن را کنترل نماید. علاوه بر این یک اپلکیشین مکمل برای لیلی در نظر گرفته شده که کاراکتر‌های زیاد و سخت زبان چینی را به نمایش می‌گذارد. بدین صورت کاربر می‌تواند در مواقع مورد نیاز سراغ این اپلیکیشن برود.

در پروفایل معرفی این بلندگوی هوشمند اشاره شده که مهندسان یادگیری ماشینی موفق شده‌اند که الگوریتم های پیچیده‌ای برای این مدل در نظر بگیرند تا کنترل آن بوسیله دستورات صوتی روانتر از گذشته شود.

 
بدین ترتیب اسپیکر هوشمند لیلی می‌تواند به افراد انگلیسی زبان کمک کند که یکی از سخترین زبان‌های دنیا یعنی چینی را به آسانی بیاموزند و دیگر نیازی به کلاس یا معلم خصوصی نداشته باشند.

این بلندگوی هوشمند که شرکت سازنده‌ی آن امیدوار است بهار سال بعدی آن را عرضه نماید، در وبسایت Indiegogo قیمتی معادل ۱۴۹ دلار دارد و به نظر می رسد کاربران بتوانند با پرداخت چنین هزینه‌ای آن را خریداری نمایند.

برچسب‌ها: فناوریتکنولوژیاسپیکر هوشمندآموزش زبان چینیزبان چینی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.