⁣رویداد سرمایه‌گذاری بوشهر (Investment Summit⁣) برگزار شد
توسط کارن‌کراد: ۸

⁣رویداد سرمایه‌گذاری بوشهر (Investment Summit⁣) برگزار شد

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۱:۴۱ | ۷ دقیقه

رویداد سرمایه‌گذاری بوشهر (Investment Summit⁣) در تاریخ چهارشنبه ۷ آذرماه ۱۳۹ و با حضور مدیران سامانه تامین مالی کارن‌کراد، مشاوران و سرمایه‌گذاران خبره حوزه استارت‌آپی همراه این سامانه، مسئولین استانی، مدیران اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر و پارک علم و فناوری خلیج فارس همراه با برنامه ارائه استارت‌آپ‌های آماده جذب سرمایه‌گذاری و پنل سرمایه‌گذاری در سالن جلسات پارک علم و فناوری خلیج فارس برگزار شد.

نوپانا به نقل از روابط عمومی کارن‌کراد، این رویداد در سه قسمت کارگاه آموزشی، پیش رویداد و رویداد اصلی در عصر دوشنبه و صبح و بعد از ظهر روز چهارشنبه برگزار گردید که در عصر دوشنبه به منظور تعالی، آموزش و توانمندسازی استارت‌آپ ها و همچنین استفاده از ظرفیت مشاوره ای موجود در شهر تهران،کارگارهی با موضوع نحوه ارائه به سرمایه گذار توسط جناب آقای روزبه شاهرخی به صورت آنلاین برای استارت‌آپ‌های بوشهر برگزار گردید. در این کارگاه استارت‌آپ‌های استان بوشهر و علاقه‌مندان حوزه کارآفرینی استان بوشهر از اطلاعات، دانش و تجربه منتور حرفه‌ای حوزه کسب‌وکار استارت‌آپی استفاده نمودند.

در پیش رویداد جلسات ارزیابی استارت‌آپ‌های منتخب استان بوشهر  از ساعت ۹ صبح آغاز شد. در این جلسات که تیم ارزیابی کارن‌کراد به همراه مربیان و مشاوران همراه این سامانه، طرح‌های کسب‌وکار و طرح های مالی استارت‌آپ‌ها دقیقا بررسی شد. هدف از برگزاری این جلسات مشاوره و هدایت استارت‌آپ‌ها به سمت مسیر پیشرفت و آگاه‌سازی از مشکلات و موانع احتمالی و روشن‌سازی روند جذب سرمایه بود. زمان این جلسات برای هر استارت‌آپ ۳۰ دقیقه بود که در ابتدا استارت‌آپ‌ها در مدت ۷ دقیقه به معرفی کسب‌وکار خود می‌پرداختند و سپس تیم ارزیابی کارن‌کراد و مربیان و مشاوران به همفکری و راهنمایی آنها می‌پرداختند و آنها را برای جذب سرمایه هدایت می‌کردند.

در رویداد اصلی مدیران تیم‌های استارت‌آپی و صاحبان طرح در حضور سرمایه‌گذاران استان بوشهر و سرمایه‌گذاران خبره همراه با کارن‌کراد و مسئولین استانی به تشریح استارت‌آپ‌های خود پرداخته و به سوالات و چالش‌های داوران پاسخ دادند. پس از بررسی آرای داوران به استارت‌آپ‌ها، استارت‌آپ «پوشاپ» با ایده اپلیکیشن دوخت پوشاک مقام اول، استارت‌آپ «فناورناپ» در زمینه محتواسازی برای کودکان مقام دوم و استارت‌آپ «فارکس اپ» با ایده طراحی ربات مبادلات ارزی مقام سوم این رویداد را کسب نمودند و جوایزی از طرف شرکت کارن‌کراد دریافت نمودند. این جوایز در انتهای برنامه در حضور معاونت اقتصادی استانداری بوشهر، مدیریت اداره كل ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیركل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر، معاونت شرکت سرمایه‌گذاری امید، مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ریاست پارک علم و فناوری استان بوشهر و ریاست مركز رشد استان بوشهر به استارت‌آپ‌های برتر اهدا گردید.

همچنین در ادامه این رویداد نماینده‌ای از انتشارات آریاناقلم به عنوان حامی مادی و معنوی برنامه به معرفی گروهی از كتاب های آریانا قلم پرداختند و كدهای تخفیف انتشارات آریاناقلم را به عنوان هدیه در اختیار حاضرین در رویداد قرار دادند. همچنین در طی برنامه پنلی با موضوع الزامات شکل‌گیری اکوسیستم سرمایه‌گذاری در استان بوشهر با حضور سرمایه‌گذاران خبره حوزه استارت‌آپی برگزار گردید. در این موضوعات مهمی از تشکیل جامعه سرمایه‌گذاری استان بوشهر تا پتانسیل‌های محلی استان و جذابیت آن برای سرمایه‌گذاران مطرح گردید.

 

در حوزه سرمایه‌گذاری این رویداد جلساتی فی مابین شرکت کارن کراد و سرمایه‌گذاران آشنا با زیست‌بوم استارت‌آپی و همچنین سرمایه گذاران سنتی تشکیل شد. این جلسات با هدف تشکیل جامعه سرمایه‌گذاری استان بوشهر برگزار گردید که مورد استقبال سرمایه‌گذاران نیز قرار گرفت. همچنین جلساتی میان کارن‌کراد و اتاق بازرگانی استان بوشهر نیز در راستای این هدف تشکیل شد و قرار به شروع همکاری موثر میان دو مجموعه شد. همچنین جناب آقای عمیدی مدیرعامل کارن‌کراد بازدیدی از پتانسیل‌های میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر و سازمان بنادر و دریانوردی استان بوشهر داشتند.

در راستای برگزاری این رویداد کارن‌کراد از همراهی و حمایت جناب اقای بنابی مشاور محترم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، جناب آقای مهرمنش مدیرکل محترم ارزش افزوده همراه اول، جناب آقای بهروان مدیر محترم توسعه و کسب‌وکار شتابدهنده دیموند، جناب آقای جلیلی مدیر محترم سرمایه‌گذاری صندوق پژوهش و فناوری کریمه و جناب آقای اکباتانی مدیر محترم  توسعه کسب‌وکار گروه سرمایه‌گذاری شناسا برخوردار بود.

این رویداد به عنوان شروع فعالیت های شرکت کارن‌کراد در استان بوشهر می باشد و امید است جهت تعالی و موفقت زیست بوم کارآفرینی و استارت‌آپی این رویداد ها به صورت مستمر ادامه پیدا کند.

برچسب‌ها: کارن کرادجذب سرمایه گذارسرمایه‌گذاریkarencrowdپوشاپفناورناپفارکس اپبوشهراتاق بازرگانی بوشهر
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.