کارگاه آموزشی گیمیفیکیشن در کسب‌وکار
با حمایت رسانه‌ای نوپانا: ۸

کارگاه آموزشی گیمیفیکیشن در کسب‌وکار

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۷:۰۰ | ۳ دقیقه

کارگاه آموزشی گیمیفیکیشن در کسب‌وکار توسط نوآفرینان در تاریخ ۱۶ آذر از ساعت ۱‍۴ الی ۱۸ در پارک علم و فناوری مدرس برگزار می‌شود.

نوپاناتلاش برای استفاده از اشتیاق رو به رشد بازی‌ها، به ظهور گیمیفیکیشن منجر شد که برای افزایش انگیزه مخاطبان، عناصر و اجزای بازی‌ها را مورد استفاده قرار می‌دهد. بازی‌ها و فناوری‌های مرتبط با بازی‌ها بخش مهمی از زندگی روزمره شده‌اند.

با استفاده از گیمیفیکیشن، کاربر در شرایطی شبیه بازی قرار می‌گیرد و به کاری که به آن مایل نیستند ترغیب می‌شوند. با این عمل انگیزه و لذت را در آنها تقویت کرده و دریک کلام لذت بیشتری خلق می‌کنیم.

اگر به ارتقای تجربه کاربر، تعهد کاربر و تغییر رفتار وی و همچنین درگیرسازی مخاطب علاقه مندید، و دوست دارید تا سرگرمی را در این فرآیند پیاده کنید، کارگاه گیمیفیکیشن در کسب و کار را از دست ندهید. رویکرد این کارگاه آشنایی با روشهای مختلف پیاده سازی گیمیفیکیشن در کسب و کار می‌باشد.

سرفصل‌های دوره

بازی چیست و چگونه می‌توان از آن در کسب‌وکار استفاده کرد؟

گیمیفیکیشن در کسب‌وکار چه هست و چه نیست؟

انگیزش و رفتار مشتری تحت تاثیر گیمیفیکیشن

پلتفرم‌های طراحی و پیاده سازی گیمیفیکیشن

شناخت و دسته‌بندی انواع بازیکنان

طراحی مسیر بازی و حلقه‌های پیشرفت

سنجه‌ها و تحلیل‌ها

چالش‌های اخلاقی و حقوقی پیاده سازی گیمیفیکیشن در کسب‌وکار

ثبت نام این کارگاه  از طریق سایت ایوند انجام می‌پذیرد و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این لینک اطلاعات خود را ثبت کرده و اقدامات لازم را انجام دهند. همچنین کد تخفیف ۲۰ درصدی nopana برای همراهان این پایگاه اختصاص داده شده است.

گفتنی است، این رویداد با حمایت رسانه‌ای نوپانا (پایگاه علمی-تحلیلی کسب‌وکارهای) به نشانی http://nopana.ir/ برگزار می‌گردد.

 

 

برچسب‌ها:
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.