دیجی‌کالا آمار فروش برندهای ایرانی را افزایش داده است
توسعه کسب‌وکارهای بومی؛ ۸

دیجی‌کالا آمار فروش برندهای ایرانی را افزایش داده است

توسط نیما ذبیح‎اله‎زاده | ۱۳۹۷/۰۹/۰۷ - ۱۶:۰۳ | ۳ دقیقه

در پلتفرم مارکت‌پلیس دیجی‌کالا نرخ رشد سهم برندهای ایرانی از فزوردین تا آبان ۱۳۹۷، بسیار قابل توجه بوده است.

نوپانادومین کنفرانس فروشندگان مارکت‌پلیس دیجی‌کالا عصر روز سه‌شنبه ۶ آذر ماه ۹۷ در هتل هما برگزار شد.

در این مراسم ۱۸۰۰ نفر از فروشندگان موفق مارکت‌پلیس دیجی‌کالا از سراسر کشور با حضور مدیران این شرکت حضور داشتند و  داستان‌های موفقیت، تجربه و دستاوردهایی که در یک سال گذشته کسب کرده‌اند را با یکدیگر به اشتراک گذاشتند. شعار این مراسم «با هم رشد کنیم» بود.

هم‌اکنون ۱۵ هزار فروشنده در بستر مارکت‌پلیس دیجی‌کالا با این فروشگاه آنلاین همکاری می‌کنند. بر اساس اطلاعات ارائه شده در این نشست، فروش برندهای ایرانی در مارکت‌پلیس دیجی‌کالا، در طی چند ماه اخیر رشد چشمگیری داشته است.

همچنین برادران محمدی (بنیان‌گذارن دیجی‌کالا) طی سخنان خود در این نشست اعلام کردند که تنوع محصولات دیجی‌کالا با تکیه بر پلتفرم مارکت‌پلیس تا پایان سال به ۱ میلیون کالا خواهد رسید.

یکی از مدیران دیجی‌کالا در این نشست گفت: «به‌زودی دیجی‌کالا به فروشندگانش امتیاز می‌دهد و فروشنده‌های برگزیده نشان برتر دریافت می‌کند.»

نیما رسول‌زاده، مدیر محتوای دیجی‌کالا نیز از اهمیت و ریزه‌کاری‌های محتوا و تاثیر آن در افزایش فروش به فروشندگان مارکت‌پلیس گفت.

در پلتفرم مارکت‌پلیس دیجی‌کالا فروشنده‌های مختلف کالای‌شان را روی این سایت قرار می‌دهند و دیجی‌کالا به صورت خودکار بهترین قیمت را در اول لیست نشان می‌دهد. برای مثال برخی کالاها چندین فروشنده مختلف دارد و فروشنده‌ای که بهترین قیمت را ارائه دهد در بالای لیست قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها: دیجی‌کالامارکت‌پلیسبرادران محمدیمارکت‌پلیس دیجی‌کالا
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره نیما ذبیح‎اله‎زاده

نیما ذبیح‎اله‎زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده، دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به عنوان دبیر باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد انتخاب شده و تاکنون نشریات وگروه‌های دانشجویی زیادی را در این رشته سامان بخشیده است. او هم‌اکنون رهبری استارت‌آپ MacZooo mirror را به‌ عهده دارد.