سمینار آموزش مقدماتی اینترنت اشیا برگزار شد
برای مدیران سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ۸

سمینار آموزش مقدماتی اینترنت اشیا برگزار شد

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۱۱:۰۰ | ۲ دقیقه

سمینار آموزشی آشنایی با اینترنت اشیا توسط مرکز تحقیقات اینترنت اشیا در تاریخ ۲۲ آبان ماه سال جاری در سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برای مدیران برگزار گردید.

نوپاناسازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) در راستای اجرای اهداف کلان خود در توسعه فناورانه صنایع هدف و آشنایی مدیران سازمان با فناوری‌های نوین هوشمند سازی و اینترنت اشیا سمینار آموزشی اینترنت اشیا برگزار کرد.

این سمینار یک روزه که با حضور مدیران سازمانی و صنایع مختلف و در محل سازمان گسترش توسط مرکز تحقیقات اینترنت اشیا برگزار شد، در جهت تسریع و حمایت از فعاليت‌های كاربردی، تحقيقاتي و پژوهشي شركت‌های فعال در این حوزه و به منظور بهينه سازی و ارتقای طراحی استراتژیک کسب‌وکارهای کشور و نیز ارتقاء محصولات يا توسعه محصولات جديد صورت پذیرفت.

سمینار اینترنت اشیا در پنج بخش با موضوعات زیر برگزار گردید:

- مفاهیم اولیه، تاریخچه، معماری و زنجیره ارزش اینترنت اشیا

- سخت‌افزار، سنسورها و گجت‌های اینترنت اشیا

- استانداردها و امنیت اینترنت اشیا

- هوش مصنوعی و پلتفرم اینترنت اشیا

- کسب‌وکار و تیم‌سازی اینترنت اشیا

در پایان سمینار علاوه بر بحث و تبادل نظر میان شرکت کنندگان اساتید دوره، جهت درک مطالب عنوان شده سناریو خانه هوشمند برای شرکت کنندگان اجرا گردید.

برچسب‌ها: اینترنت اشیاهوش مصنوعیپلتفرم اینترنت اشیاIOTفناوری‌های نوین هوشمند سازیمدیران سازمان
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.