کارگاه آموزشی اصول قراردادها در کسب‌وکارهای نوپا
با حمایت رسانه‌ای نوپانا: ۸

کارگاه آموزشی اصول قراردادها در کسب‌وکارهای نوپا

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۰:۵۱ | ۵ دقیقه

کارگاه آموزشی اصول قراردادها در کسب‌وکارهای نوپا توسط نوآفرینان در تاریخ ۱۵ آذر از ساعت ۱۴ الی ۱۸ در پارک علم و فناوری مدرس با ارائه ستاره ایوبی، کارشناس ارشد و مشاور حقوقی کسب‌وکارهای نوپا برگزار می‌شود.

نوپانادر یک کسب‌وکار، نیاز به تعامل با افراد و مجموعه های مختلف اداری و خصوصی است که باید با هر کدام از این بخش ها بصورت جداگانه تعامل نمود. در کنار اقداماتی که برای شروع فعالیت اقتصادی یک استارت‌آپ انجام می‌دهید باید اصول بنیادین حقوقی را فراگیرید و با افزایش دانش حقوقی، ضمن مدیریت صحیح روابط داخلی و خارجی کسب‌وکار خود کسب‌وکاری قانونمند و معتبر ایجاد نمایید.

یکی از مهم ترین مسائل حقوقی که شرکت‌های نوپا باید به آن آشنا باشد، اصول و قواعد حقوقی برای تدوین قرارداد است. بسته به نوع خدمات و کالای ارائه شده باید قرارداد مناسب تدوین شود. متاسفانه عدم انسجام و تناسب نوع قرارداد با موضوع مورد اجرا و نحوه تنظیم و نگارش متن این قراردادها در بسیاری موارد مشکلاتی را برای صاحبان کسب‌وکار بوجود می‌آورد و آنان را درگیر مسایل حقوقی و گاهی مراجعات متعددد به مراجع قضایی برای احقاق حق می‌کند.

تنوع شیوه های متفاوت تنظیم قرارداد نیز از جمله مواردی است که به این پیچیدگی و چالش‌های بالقوه می‌افزاید. در شرکت‌ها، قراردادها در سطوح مختلفی ار قرار همکاری و شراکت بین بنیان‌گذارارن تا قراردادهای فروش کالا یا خدمات تنظیم می‌شوند که هرکدام دارای قالب و محتوای مخصوص به خود هستند. با فرارگیری اصول حقوقی نگارش قراردادها، علاوه بر تدوین قراردادهایی بی نقص، نگرانی‌های خود از مشکلاتی که در اثر نگارش غیر اصولی یک قرارداد بوجود خواهد امد را به حداقل خواهید رساند.

بی شک تاثیر  آگاهی از موضوعات حقوقی در آینده ای نه چندان دور بازتاب فوق العاده ای در پیشرفت و اعتبار سازی کسب‌وکار شما خواهد داشت.

سرفصل‌های کارگاه

  • قراردادهای کارکنان (فریلنسر - دور کاری- عادی)
  • ارزش افزوده ، مالیات و کسورات قانونی فریلسنرها در کسب‌وکارهای پلتفورمی
  • چه قراردادهایی مشمول قانون کار می‌شوند؟
  • قرارداد فروش محصول و خدمات
  • قرارداد هم‌بنیانگذاران
  • مفهوم مشارکت تا قبل از تاسیس شرکت
  • قرارداد تامین کننده‌ها
  • مسئول اصالت و صحت کالا کیست؟ فروشگاه یا تامین کننده‌ها

 

ثبت نام این کارگاه  از طریق سایت ایوند انجام می‌پذیرد و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این لینک اطلاعات خود را ثبت کرده و اقدامات لازم را انجام دهند. همچنین کد تخفیف ۱۵ درصدی nopana برای همراهان این پایگاه اختصاص داده شده است.

گفتنی است، این رویداد با حمایت رسانه‌ای نوپانا (پایگاه علمی-تحلیلی کسب‌وکارهای) به نشانی http://nopana.ir/ برگزار می‌گردد.

 

برچسب‌ها: قراردادمنابع انسانیفروش محصولمشاوره حقوقیاستارت‌آپکسب‌وکارهای نوپاکارگاه آموزشی اصول قراردادها در کسب‌وکارهای نوپا
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.