اداره کردن روابط امروزه پیچیده تر و حیاتی تر شده است
چالش‌های متخصصان روابط‌عمومی؛ ۸

اداره کردن روابط امروزه پیچیده تر و حیاتی تر شده است

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۳:۰۰ | ۴ دقیقه

برای مبتدیان، فضای رسانه جدید، تریبون‌های بیشتری را برای ارتباطات ایجاد کرده است. برای ارتباط گران، فرصت های فوق العاده ای برای مهار کردن این چندگانگی و فراوانی اطلاعات به مخاطبان هدف وجود دارد.

نوپانا:‌ روزنامه نگاران شهری و توسعه دهندگان محتوای رسانه، راه‌های بیشتری برای انتشار پیام خود نسبت به گذشته خواهند داشت و رشد کانال‌های رسانه جدید تاثیر آن ها را بیشتر خواهند کرد و موجب افزایش خلاقیت شان خواهد شد.

پویایی شناسی اعتماد که احتمالا ضروری‌ترین جز در حرفه روابط‌عمومی می باشد، امروزه به طور اساسی تغییر کرده است. نسل جدید کامپیوتری انصاف بیشتری در خرد جمعی از جمعیت آنلاین، مانند آن چه در بلاگ‌های گروهی و مباحثات آنلاین، پیدا می‌شود نسبت به اصوات ایزوله در رسانه سنتی، دارند.

کاربران در حال بلاگ کردن درباره تجربیات زندگی خودشان هستند و این گاهی شامل تجربیات مربوط به محصولات و خدمات همراه می‌باشد. آنها در حال شکل دادن اجتماعات آنلاین هستند و گاهی، این به معنی ایجاد اتفاقی گروه‌هایی با محصول مشترک از الگوهای خدماتی مصرفی می باشد.

نسل آینده کاربران را می‌توان به عنوان افرادی قابل و کارآ در خلق محتوا، بازاریابی که به طور آنلاین قادر به اتصال با دیگر افراد و شرکت‌ها برای ایجاد اجتماعات ایجاد تاثیر دانست که صدای خود را به گوش خواهند رساند.

اندازه و تنوع بخشیدن به مکالمات آنلاین همچنین به گروه‌ها و اجتماعات چندگانه با موقعیت مناسب منتهی خواهد شد که از طریق تاکتیک‌های سنتی روابط‌عمومی مانند انتشار مطبوعات و حتی تبلیغات متداول، قابل دسترسی نخواهد بود.

همزمان با ایجاد چالش برای متخصصان روابط‌عمومی، موجب ایجاد فرصت‌های فوق العاده می‌شود که می‌تواند به نفع یا به ضرر شما کار کند. شما اختیار دارید که آنها را درک کنید و بفهمید قبل از این که روند غالب شوند و از آن ها به طور راهبردی و مسولانه به نفع سازمان، مشتریان یا سهامداران خود استفاده کنید.

سازمان، مشتریان و حتی طرفداران شما بیشتر از همیشه دقیق و خواهنده هستند. امروزه کاری که شما انجام می‌دهید، اداره ارتباطات از طریق راهبردهای موثر ارتباطات بیشتر از پیش پیچیده و ضروری شده است.

*برگزیده سخنرانی افتتاحیه دکتر کریستوفر یا

برچسب‌ها: ارتباطاتروابط عمومیکسب‌و‌کارفضای رسانه‌ایتولید محتوارسانه آنلاین
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.