وبینار بازاریابی محتوا در شبکه‌های اجتماعی
با حمایت رسانه‌ای نوپانا: ۸

وبینار بازاریابی محتوا در شبکه‌های اجتماعی

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۹ | ۳ دقیقه

وبینار بازاریابی محتوا در شبکه های اجتماعی توسط ایسمینار در تاریخ ۲ آبان ۹۷ از ساعت ۱۸ الی ۲۱ به صورت آنلاین در وب‌سایت ایسمینار برگزار می‌شود.

نوپانابا شرکت در این وبینار، مهارت‌های بیشتری در حوزۀ کار و ارتباطات گروهی یاد می‌گیرید و کاربرد عملی آموزش‌های تئوری در دنیای واقعی را مشاهده خواهید کرد.

نیما شفیع زاده در وبینار بازاریابی محتوا در شبکه های اجتماعی در مورد چگونگی شناسایی مخاطب هوشمند، ترفندهای مقاله نویسی، استفاده از آنالیز داده‎ها و انتخاب کانال انتشار مناسب به کمک تحلیل داده‌ها صحبت خواهد کرد.

سرفصل های این وبینار شامل موارد زیر می باشد:
تولّد محتوا
تغییر رسانه
مخاطب‌شناسی
مخاطب هوشمند
برنج بدون خورش!
محتوای کارآمد
کانال انتشار
تمرین؛ یک مقالۀ کاربردی برای رفع نیاز جامعۀ هدف بنویسید
تمرین؛ بهینه‌سازی مقالۀ نوشته شده برای انتشار در شبکه‌های اجتماعی
بررسی موردی «نکات زیرپوستی از توییتر»
تمرین؛ رونالدینیو باشیم، نه مهدی طارمی!
انتخاب کانال انتشار مناسب به کمک تحلیل داده‌ها

حضور در این وبینار را به کسانی که می خواهند بازاریابی محتوا در شبکه های اجتماعی را به صورت حرفه ای یاد بگیرند پیشنهاد می دهیم.

ثبت نام در این وبینار از طریق وب‌سایت ایسمینار انجام می‌پذیرد و علاقمندان می توانند با استفاده از کد تخفیف ۳۰ درصدی nopana که به همراهان این پایگاه اختصاص داده شده است در این وبینار ثبت نام کنند.

گفتنی است، این رویداد با حمایت رسانه‌ای نوپانا (پایگاه علمی-تحلیلی کسب‌وکارهای نوپا) به نشانی http://nopana.ir برگزارمی‌شود.

 

برچسب‌ها: وبینارتولید محتواوبینار بازاریابی محتواایسمینارنیما شفیع زادهمحتوای کارآمد
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.