کادیلاک، جدیدترین لیموزین زرهی دونالد ترامپ را عرضه کرد
زرهی گران‌قیمت ۸

کادیلاک، جدیدترین لیموزین زرهی دونالد ترامپ را عرضه کرد

توسط هومن کیا | ۱۳۹۷/۰۷/۰۵ - ۱۳:۰۰ | ۳ دقیقه

آخرین نسخه از لیموزین ریاست جمهوری، نخستین روز فعالیت خود را در شهر نیویورک آغاز کرد.

نوپانا: دوشنبه، نخستین روزی بود که جدید‌ترین خودروی ریاست‌جمهوری‌آمریکا، برای اولین بار خیابان‌های نیویورک را دید!

این اتفاق، توجه‌های فراوانی را به خود جلب کرد زیرا از آخرین خودرو ریاست‌جمهوری‌آمریکا، ۱۰ سال می‌گذشت و اکنون زمان آن رسیده بود که دونالد ترامپ، از خودور جدیدش رونمایی کند.

دولت آمریکا، در سال ۲۰۱۴، برای ساخت این خودرو زرهی قراردادی به ارزش ۱۵.۸ میلیون دلار را با شرکت جنرال موتورز منعقد کرده که اکنون می‌توانیم نظاره‌گر حاصل این قرارداد باشیم.

این لیموزین زرهی، همانند خودرو قبلی، بر اساس پلتفرم وانت‌های جنرال موتورز ساخته شده و در برابر خطرهای احتمالی بسیار ایمن و محکم طراحی شده است. وزنی که برای این خودرو تخمین زده شده، بین ۱۵٫۰۰۰ تا ۲۰٫۰۰۰ پوند (۶٫۸۰۰ تا ۹٫۱۰۰ کیلوگرم) است و درب این خودرو فولادی بوده و ضخامتی برابر با هشت اینچ دارد که به شیشه‌های ضدگلوله مجهز است و در برابر انفجار بمب بسیار مقاوم است، همچنین درصورت بروز حمله شیمیایی درون آن اکسیژن پخش می‌شود.

 

از دیگر ویژگی‌های این خودرو زرهی می‌توان به تایرهای ضد پنچر شدن اشاره کرد و همچنین تجهیزاتی نظیر اسلحه، عینک دید درشب، تجهیزات آتش نشانی و حتی پرتاب گاز اشک آور برای خارج کردن سرنشینان خودرو در مواقع ضروری و ... در این خودرو وجود دارد که موارد بسیاری از آن، به دلایل امنیتی شرح داده نشده‌اند.

برچسب‌ها: ترامپکادیلاکخودرو زرهیخودرو زرهی ترامپجنرال موتورآمریکاتکنولوژی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره هومن کیا

هومن کیا

هومن کیا، دانش‌آموخته کارشناسی رشته مهندسی نرم‌افزار از دانشگاه آزاد تهران جنوب است. او به مدت ۲ سال سابقه تولید محتوا و برنامه نویسی را دارد. او همچنین فعالیت رسانه‌ای و مطبوعاتی خود در حوزه کارآفرینی را با وب‌سایت علمی تحلیلی نوپانا آغاز کرده است.