آغاز همکاری آمازون و اسنپ‌ چت
همراه با ارائه ویژگی جدید؛ ۸

آغاز همکاری آمازون و اسنپ‌ چت

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۷:۲۴ | ۲ دقیقه

کاربران اسنپ‌چت در چند روز آینده می‌توانند با استفاده از دوربین این اپلیکیشن، محصولات مورد نظر را جستجو کرده و در آمازون خریداری کنند.

نوپانا به نقل از زومیت، اسنپ‌چت در حال ارائه‌ی ویژگی جدیدی به افراد علاقه‌مند به خرید از طریق موبایل است. این شرکت اعلام کرده در حال آزمایش ویژگی جدیدی به نام Visual Search یا جستجوی بصری است که به کاربران شبکه‌ی اجتماعی اسنپ‌چت اجازه می‌دهد از طریق دوربین موبایل خود از سایت آمازون خرید کنند.

Visual Search هنوز در دسترس تمام کاربران قرار نگرفته، اما طبق اعلام شرکت تا روزهای آینده برای همه در دسترس خواهد بود. انتظار می‌رود ویژگی جدید هم روی دستگاه‌های اندروید و هم دستگاه‌های iOS قابل استفاده باشد؛ اما این موضوع هنوز به‌طور رسمی از طرف Snapchat اعلام نشده است.

snapchat

نحوه‌ی کار ویژگی جدید اسنپ‌چت

با قرار دادن دوربین اسنپ‌چت روی یک محصول فیزیکی یا بارکد و نگه داشتن و فشار دادن صفحه نمایش دوربین، عملیات جستجو آغاز می‌شود. بعد از شناسایی محصول یا بارکد، یک کارت آمازون روی صفحه ظاهر می‌شود. کاربر با کلیک کردن روی کارت، به صفحه‌ی محصول مورد نظر در اپلیکیشن آمازون هدایت می‌شود و می‌تواند فرآیند خرید را تکمیل کند. در صورت نصب نبودن اپلیکیشن Amazon، کاربر به صفحه‌ی محصول در وب‌سایت آمازون هدایت خواهد شد.

برچسب‌ها: آمازوناسنپ‌چتamazonSnapchatشبکه اجتماعیاستارت‌آپتکنولوژی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.