سرمایه‌گذاری ۵ میلیون یورویی ماکسیم در ایران
مدیر منطقه‌ای ماکسیم مطرح کرد: ۸

سرمایه‌گذاری ۵ میلیون یورویی ماکسیم در ایران

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۵:۴۲ | ۴ دقیقه

نشست خبری تاکسی‌یاب آنلاین ماکسیم در تاریخ ۲ مهر ۹۷ همراه با رونمایی از مرکز تماس مشتریان برگزار شد.

نوپانا: مراسم معرفی مرکز تماس اپلیکیشین تاکسی‌یاب آنلاین ماکسیم با حضور مسئولان این مجموعه و مسئولانی از اتاق اصناف صبح امروز برگزار شد.

در این مراسم حمید بذرگر مدیرعامل مجموعه ماکسیم در ایران،گفت: «ماکسیم راه زیادی را برای رسیدن به ایران طی کرده است.»

ایلیا بانی‌شف مدیر منطقه‌‍ای ماکسیم در ایران نیز ضمن عرض تسلیت نسبت به حوادث اخیر گفت: «ماکسیم یکی از بهترین شرکت‌های تکنولوژی در روسیه هستیم. ما سرمایه دلاری نداریم و همچنین نیازی به بودجه یا وام دولتی نداریم. در حال حاضر ۳۰۰ شهر روسیه تحت پوشش خدمات ما قرار دارد و ۳۵۰ هزار خودرو و ۴ هزار اپراتور در حال خدمت‌رسانی به مردم روسیه هستند.»

بانی‌شف ادامه داد: «از زمان شروع فعالیت ما یک سال می‌گذرد، به تمام وعده‌هایی که داده بودیم عمل کرده و همیشه در حال پیشرفت هستیم. فعالیت‌های ما به دور از تخطی از قوانین انجام شده است. تا این لحظه بیش از ۵ میلیون یورو در ایران سرمایه‌گذاری کرده‌ایم که این مبلغ صرف حقوق، پاداش و طرح‌های ارائه شده به مشتریان می‌باشد.»

بانی‌شف با اشاره به همکاری با ارگان‌های نظارتی گفت: «ماکسیم همکاری نزدیکی با ارگان‌های نظارتی کشور دارد و موظف است از قوانین تابعیت کند.»

همچنین افزود: «ما بیش از ۱۰ سال است که در روسیه فعالیت داریم و امروز با افتتاح اولین مرکز تماس ایران، این امکان برای جوانان ایرانی فراهم می‌شود تا از این فرصت شغلی استفاده کنند.»

آرمین کریمی نیز با اشاره به اخذ مجوزهای لازم توسط ماکسیم گفت: «پس از اینکه مجوزهای لازم را دریافت کردیم، اقدام به آموزش کارکنان و بومی‌سازی نقشه و اپلیکیشن خود کردیم. در حال حاضر ماکسیم به بیش از یک میلیارد سفر در سطح جهان رسیده است.»

کریمی در پاسخ به سوال خبرنگار نوپانا مبنی بر معیارهای ماکسیم برای انتخاب راننده گفت: «شاخص‌های انتخاب راننده و اتومبیل بر عهده قانون‌گذار است و ما دخالتی در آن نداریم. قانون‌گذار باید این کار را انجام داده و برای ماشین‌ها سن و کیفیت مشخص کنند. ما سعی داریم تا بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهیم.»

برچسب‌ها: تاکسی‌یاب آنلاینسرمایه‌گذاری خارجیروسیهماکسیمmaximرانندهاستارت‌آپکسب‌و‌کار
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.