گلکسی اف، اولین گوشی تاشوی سامسونگ
همزمان با گلکسی اس۱۰ رونمایی می‌شود: ۹

گلکسی اف، اولین گوشی تاشوی سامسونگ

توسط هومن کیا | ۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۵:۳۵ | ۴ دقیقه

سامسونگ گلکسی‌اف، با ظاهری جدید پا میدان خواهد گذاشت.

نوپانا: زمان زیادی از معرفی جدیدترین گوشی سامسونگ، گلکسی نوت۹، نگذشته است و ما در ماه‌های آتی باید شاهد اخباری از پرچمدار جدید سامسونگ، گلکسی اس۱۰، باشیم.

معمولا دی‌ماه، زمانی است که سامسونگ برای عرضه گوشی‌های تازه نفس‌اش در نظر می‌گیرد؛ از همین‌رو، باید در دی‌ماه شاهد رونمایی سری جدیدی از خانواده گلکسی باشیم. بر اساس اخبار و شواهد موجود، مسئولان سامسونگ قصد دارند تا علاوه بر معرفی گلکسی‌اس۱۰، از گوشی جدید و تازه‌نفس دیگری با نام گلکسی‌اف پرده بردارند!

گلکسی‌اف که قرار است به تعداد محدود، روانه بازار شود؛ به عنوان اولین گوشی تاشوی سامسونگ معرفی خواهد شد.

به گفته مدیر بخش تلفن‌همراه سامسونگ:«دیگر وقت آن رسیده بود که گوشی هوشمندی با صفحه نمایش تاشو عرضه کنیم.» همچنین او اضافه کرد که «تلاش ما بر این است که از این گوشی تاشو، در کنفرانس سامسونگ شهر سانفرانسیسکو، پرده برداریم.»

صفحه نمایش این گوشی هوشمند در حالت باز بودن، به صورت کامل در اختیار کاربر قرار می‌گیرد و چنانچه کاربر، کمی آن را به داخل خم کند، تنها حدود ۴۰ درصد از نمایشگر در دسترس خواهد بود.

همچنین سنسورهای به‌کار برده شده در خم شدگی نمایشگر، مسئولیت شناسایی تا شدن صفحه نمایش را بر عهده دارند.

طبق گفته‌های موجود، با لمس پشت بدنه دستگاه، قسمت بالایی نمایشگر فعال شده و مانند یک صفحه نمایش همیشه روشن فعالیت می کند. در صورت وارد آوردن فشار بیشتر به قسمت پشتی بدنه، تمام نمایشگر روشن می شود.

پیش‌بینی شده است که این گوشی به تعداد محدودی ساخته و عرضه می‌شود؛ زیرا اجزایی که قرار است در آن به کار گرفته ‌شود، باید قابلیت‌هایی متناسب با تا شدن گوشی داشته باشند و همین امر باعث گران‌قیمت‌تر شدن این گوشی می‌شود.

برچسب‌ها: سامسونگگوشی هوشمندگلکسی اس۱۰گلکسی افگوشی سامسونگگوشی تاشو
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره هومن کیا

هومن کیا

هومن کیا، دانش‌آموخته کارشناسی رشته مهندسی نرم‌افزار از دانشگاه آزاد تهران جنوب است. او به مدت ۲ سال سابقه تولید محتوا و برنامه نویسی را دارد. او همچنین فعالیت رسانه‌ای و مطبوعاتی خود در حوزه کارآفرینی را با وب‌سایت علمی تحلیلی نوپانا آغاز کرده است.