ضرورت ایجاد بستر جذب سرمایه برای شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها
رییس مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تاکید کرد: ۸

ضرورت ایجاد بستر جذب سرمایه برای شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۶:۳۵ | ۳ دقیقه

ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ به منظور جذب سرمايه براي شرکتهای نوپا و استارتاپ ها و ایده ها و با هدف توسعه زیست بوم نوآوري و استارتاپي كشور، رویداد استارتاپی در حوزه اپلیکیشن های دریایی برگزار می کند.

نوپانا به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اسماعیل قادری فر رییس مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با تاکید بر توسعه زیست بوم نوآوری و استارتاپی کشور گفت: يكي از خلأهاي زیست بوم نوآوري و استارتاپي كشور، نبود فرصت ها و بسترهاي جذب سرمايه است، كه رويدادهاي استارتاپ اپلیکیشن های دریایی تلاش دارد اين زمينه را براي شركت هاي نوپا و استارتاپ ها براي سرمايه پذيري از يك طرف و براي سرمايه گذاران براي بررسي شركت هاي آماده و داراي ظرفيت سرمايه گذاري از سوي ديگر فراهم کند.

وی در ادامه افزود: به همین منظور با حمایت ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی؛ رویداد استارتاپی در حوزه اپلیکیشن های دریایی؛ در آبان ماه  سال جاری با حضور سرمایه ‏گذاران و شرکتهای نوپا ، استارتاپ‌ها و ایده های این حوزه  برگزار خواهد شد. 

قادری فر درخصوص اهداف این رویداد گفت: هدف اصلی این رویداد، مواجهه و مذاکره مستقیم و رودرروی صاحبین ایده و استارتاپ ها با سرمایه گذاران است که در 2 بخش عمومی (شامل ارائه استارتاپ¬ها و ایده ها ) و اختصاصی (جلسات مذاکره سرمایه گذاران و استارتاپ ها) برگزار می شود و استارتاپ ها می توانند طی آن به جمع زیادی از سرمایه گذاران دسترسی داشته باشند. سرمایه ‌گذاران نیز پس از برگزاري جلسات خصوصي، بررسی استارتاپ¬ها و میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب شده، حجم بازار، میزان فروش و ... به ارزيابي آنها پرداخته و براي سرمايه گذاري در آنها اعلام نظر خواهند كرد.

بر اساس این گزارش؛ مهلت  صاحبان  ایده ، استارتاپ ها و شرکت های نوپا برای ثبت نام در اين رویداد تا 19 مهرماه خواهد بود. متقاضيان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام مي‌توانند به سايت www.irandarya.com   مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 76251224  و 5 – 66028963  تماس حاصل کنند.

برچسب‌ها: زیست‌بوم استارت‌آپی استارت‌آپ معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوریاسماعیل قادری فرمرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوریرویداد استارتاپی حوزه نرم افزارهای دریاییاپلیکیشن های دریاییجذب سرمایه
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.