حمایت از استارتآپ‌ها جز اولویت‌های اتاق شیراز
جمال رازقی در نشست با انجمن جوانان کارآفرین فارس عنوان کرد ۸

حمایت از استارتآپ‌ها جز اولویت‌های اتاق شیراز

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۱۴:۴۴ | ۴ دقیقه

جمال رازقی، رئیس اتاق شیراز می گوید: انجمن جوانان کارآفرین استان باید کانون فعالیت های خلاقانه، نوآورانه و جدید در حوزه اقتصادی باشد. با توجه به وجود ظرفیت های استان در زمینه استارت‌آپ ها، این انجمن باید به کسب و کارهای نوین توجه داشته باشد.

نوپانا  به نقل از فصل اقتصاد، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شیراز با اعضا هیات رئیسه انجمن جوانان کارآفرین استان فارس گفت: با توجه به وجود پتانسیل ها و ظرفیت های استان در زمینه استارت‌آپ ها، رویکرد انجمن جوانان کارآفرین فارس باید توجه به کسب و کارهای نوین باشد.

جمال رازقی بیان کرد: انجمن جوانان کارآفرین استان باید کانون فعالیت های خلاقانه، نوآورانه و جدید در حوزه اقتصادی باشد و ما در اتاق شیراز از این تشکل و ایده ها حمایت می کنیم.

رازقی افزود: یکی از بخش هایی که در استان فارس کمتر به آن توجه شده حوزه استارت‌آپ هاست که با توجه به وجود ظرفیت های استان در این زمینه، اتاق شیراز و به ویژه انجمن جوانان کارآفرین باید نقش خود را در زمینه شناسایی و هدایت گری این عرصه ایفا کند.

وی اظهارداشت: اتاق شیراز یکی از چهار اتاقی است که انجمن جوانان کارآفرین در آن تشکیل شده، بنابراین انجمن باید با توجه به مباحث آموزشی بر روی تربیت نیروی کارآفرین جوان اقدامات موثری انجام دهد. رسالت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی حمایت از فعالیت های اقتصادی به ویژه اقتصاد دانش بنیان است و اولویت ما در اتاق شیراز حمایت از استارت آپ هاست.

رئیس اتاق شیراز ادامه داد: از مهمترین وظایف انجمن جوانان کارآفرین فارس اهتمام نسبت به موضوع استارت آپ ها است که این کار بزرگی است تا ارتباط بین صاحبان ایده را با تولیدکنندگان برقرار کنیم.

رازقی با اشاره به بحران عوامل تولید و قیمت تمام شده عنوان داشت: موضوع مهم و مغفول مانده در بخش اقتصاد کشور و به ویژه استان، تعداد جوانان فعال در حوزه اقتصادی است و این درحالی است که به دلیل ایجاد فرصت های شغلی در قالب استارت‌آپ ها، سن کارآفرینی در دنیا به سرعت رو به کاهش است.

محمد صادق حمیدیان، نائب رئیس اتاق شیراز نیز گفت: تشکل ها باید اصالت وجودی و استقلال خود را بر مبنای توانمندسازی به منثه ظهور برسانند. ایده های بزرگ خلاقانه و جدید در جوانان استان فارس وجود دارد انجمن جوانان کارآفرین استان باید این ظرفیت ها را شناسایی و آنها را در مسیر آموزش و رشد هدایت کند.

حمیدیان بیان کرد: تبدیل ایده ها به کسب و کار موفق کار بزرگ و ارزشمندی است و ضمن اینکه بسیاری از ایده های جوانان ما می تواند یاری دهنده واحدها و بنگاه های بزرگ تولیدی استان و کشور باشد.

برچسب‌ها: شیرازحمایت از استارت‌آپ‌هااستارت‌آپجوانان کارآفریناتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شیرازاتاق شیرازجمال رازقی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.