تعداد شرکت‌های متقاضی نیرو از مرز ۱۲۵۰ گذشت
موج پیوستن شرکت‌ها به آزمون استخدام بخش خصوصی ادامه دارد؛ ۸

تعداد شرکت‌های متقاضی نیرو از مرز ۱۲۵۰ گذشت

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۲۰:۳۹ | ۲ دقیقه

در حالی که نیمی از مهلت ثبت نام کارجویان در دومین آزمون استخدام بخش خصوصی مانده است، تعداد شرکت‌های صنعتی، تجاری و فناور متقاضی به کارگیری نیروی انسانی از این آزمون، عدد 1250 را پشت سر گذاشت .

نوپانابه گزارش روابط عمومی آزمون استخدام بخش خصوصی، این آزمون برای جذب افراد مناسب و دارای مهارت که به استخدام در شرکت‌های خصوصی صنعتی، تجاری و فناور در سراسر کشور علاقه‌مند هستند امسال در ۸ دسته شغلی اصلی با عناوین «بازاریابی و فروش»، «فناوری اطلاعات»، «فنی و اجرایی»، «کارشناسی و ارائه خدمات»، «مالی و اداری»، « مدیریتی»، « مهندسی» و «هنر، رسانه و آموزش» با ۲۲۲ عنوان شغلی برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است نام‌نویسی در این آزمون از طریق سایت رسمی آزمون استخدام بخش خصوصی به نشانی www.inre.ir صورت می‌پذیرد و داوطلبان می‌توانند تا سه شنبه ۱۰ مهرماه با مراجعه به سایت آزمون نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

برچسب‌ها: شورای سیاست‌گذاری آزمون استخدام خصوصیمصاحبه استخدامیشرکت فناوراستخدامآزمون استخدام بخش خصوصی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.