تاکسی۳۶۰، مقایسه تاکسی‌یاب‌های آنلاین
معرفی استارت‌آپ‌های ایرانی: ۸.۷

تاکسی۳۶۰، مقایسه تاکسی‌یاب‌های آنلاین

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۳:۱۹ | ۵ دقیقه

در این مطلب قصد داریم استارت‌آپی را به شما معرفی کنیم که امکان مقایسه قیمت بین تاکسی‌یاب‌های آنلاین را برای انتخاب بهترین گزینه امکان‌پذیر می‌کند.

نوپانا: همزمان با بزرگ شدن شهرها، سفرهای درون شهری نیز افزایش یافته و کسب‌وکارهای زیادی در این زمینه راه‌اندازی شده است. وجود اپلیکیشن‌های مختلف در این حوزه و رقابت بین آنها انتخاب بهترین گزینه را برای مردم مشکل کرده است.

تاکسی۳۶۰، تمامی تاکسی‌یاب‌های اینترنتی را در قالب یک اپلیکیشن در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. تاکسی۳۶۰ این امکان را به کاربران می‌دهد تا برای انجام سفرهای خود بهترین و مناسب‌ترین سرویس را از بین چندین گزینه ارزیابی کرده و انتخاب کنند.

جلال رنجبر، بنیانگذار این استارت‌آپ در خصوص چگونگی شروع کسب‌وکار خود به خبرنگار نوپانا می‌گوید: «ایده ما در مهرماه سال ۹۶ توسط حسین جعفری مطرح شد و پس از در میان گذاشته شدن با دو هم‌بنیانگذار دیگر، خیلی سریع مورد پسند قرار گرفت و همان لحظه داستان کسب‌وکار ما شروع شد. پس از حدود سه هفته، اولین نسخه اپلیکیشن منشر گردید و به این ترتیب سیستم مقایسه تاکسی آنلاین ایران در دسترس کاربران قرار گرفت. حال کاربر با توجه به زمان انتظار احتمالی و قیمت کرایه، می‌تواند مقایسه‌ای کامل انجام داده و بهترین سرویس را برای انجام سفر خود انتخاب کند.»

شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت تاکسی۳۶۰ این اپلیکیشن را دریافت کنید. کاربران در اپلیکیشن مبدا و مقصد سفر خود را از روی نقشه انتخاب می‌کنند و سپس برنامه قیمت تمامی تاکسی سرویس‌های اطراف را برای سفر مشخص شده نمایش می‌دهد. همچنین با نمایش خودروهای فعال هر سرویس روی نقشه میزان زمان احتمالی انتظار کاربر برای هر سرویس مشخص می‌شود.

خدمت خاصی که این استارت‌آپ برای کاربران فراهم آورده این است که آنها می‌توانند پس از مشاهده قیمت، بلافاصله سرویس خود را انتخاب نمایند و در داخل اپلیکیشن تاکسی۳۶۰‌ سرویس خود را درخواست دهند؛ سپس بدون نیاز به مراجعه مجدد به اپلیکیشن سرویس دهنده، عملیات جستجو انجام شده و مشخصات راننده به کاربر نمایش داده می‌شود.

علاوه بر این، امکان مشاهده پیک‌های موتوری فعال و درخواست مستقیم آنها نیز فراهم شده است تا تاکسی۳۶۰ مجموعه‌ای کامل برای برآورده کردن نیازهای حمل‌ونقل کاربران باشد.

رنجبردر خصوص مهم‌ترین هدف کسب‌وکار خود گفت: «مهم‌ترین هدف ما فراهم کردن شرایطی برای کاربران است که بتوانند انتخابی واقعی برای سرویس تاکسی خود داشته باشند. در این فضا سرویس‌دهنده‌هایی که از مقایسه خدمات خود با دیگر سرویس‌دهنده‌ها ترس دارند سعی کرده‌اند که با ایجاد موانع برای ما، از این مقایسه واقعی دوری کرده و مشکلاتی را برای ما ایجاد کنند.»

او ادامه داد: «اولین و مهم‌ترین دغدغه، درک موضوع اصل بازار توسط بعضی از سرویس‌دهندگان تاکسی است. از رسانه‌ها درخواست دارم خارج از بازار تبلیغاتی خود از اپلیکیشن‌ها و استارت‌آپ‌هایی که سعی در رفع نیازهای مردم دارند، حمایت رسانه‌ای انجام دهند.

دورنمای اصلی تاکسی۳۶۰ هم‌سطح‌شدن با بازار کاربران تاکسی‌های آنلاین در ایران است و آنها امیدوارند تا به مرجع اصلی کاربران برای انجام امور حمل‌ونقل از جمله انجام سفرهای شهری، درخواست پیک‌های موتوری و ... تبدیل شوند.

برچسب‌ها: معرفی استارت‌آپ‌های ایرانیاستارت‌آپتاکسی‌یاب آنلاینtaxi360تاکسی ۳۶۰سفر درون شهری
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.