نمایشگاه فناوری‌های نوین با رویکرد شهر فناور برگزار می‌شود
علیرضا گلچین‌فر: ۸

نمایشگاه فناوری‌های نوین با رویکرد شهر فناور برگزار می‌شود

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۱۷:۴۶ | ۳ دقیقه

رییس اداره ارتباط با صنایع و شرکت های دانش‌بنیان از برگزاری نمایشگاه فناوری‌های نوین، تکنولوژی، نوآوری و استارتاپ از ۳ تا ۶ مهرماه در نمایشگاه بین‌المللی پل شهرستان خبر داد.

نوپانا به نقل از ایمنا، علیرضا گلچین فر در خصوص برگزاری نمایشگاه فناوری‌های نوین، تکنولوژی، نوآوری و استارتاپ اظهار کرد: رویکرد این نمایشگاه که توسط شبکه پژوهش فناوری استان اصفهان و مدیریت خلاقیت و فناوری شهرداری برگزار می شود "شهر فناور" است و محوریت اصلی آن را تکنولوژی‌های مرتبط با مباحث شهری تشکیل می دهد.

وی بابیان اینکه اکنون نگاه‌ها به اصفهان حرکت به سمت شهر فناور است، افزود: حوزه شهر فناور اخیرا شاهد مصوبه‌های تشکیل شورای عالی فناوری در شهرداری به جهت سیاست‌گذاری‌ها و تصمیم‌گیری‌ها در حوزه فناوری‌های شهری و فرآیند به‌کارگیری شهرداری یا چرخه ورود فناوری به شهرداری بوده است.

رییس اداره ارتباط با صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان تصریح کرد: مجموعه شهرداری در فضایی بالغ‌بر ۲۰۰ مترمربع در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند و دستاوردهای خود را در زمینه فناوری شهری در این نمایشگاه ارائه می‌کنند. در جوار این نمایشگاه بحث حمایت از استارتاپ‌ها و شرکت‌هایی دانش‌بنیانی که در زمینه فناوری‌های شهری به فعالیت می‌پردازند تعبیه شده است.

گلچین فر با بیان اینکه شرکت در این نمایشگاه برای عموم شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ آزاد است، گفت: اولویت با شرکت‌هایی است که در زمینه فناوری شهری فعالیت می‌کنند. کل فضای نمایشگاه فضایی بالغ بر ۱۵۰۰ متر مربع است.

نمایشگاه فناوری‌های نوین، تکنولوژی، نوآوری و استارتاپ از ۳ تا ۶ مهرماه در نمایشگاه بین‌المللی پل شهرستان برگزار می‌شود.

برچسب‌ها: شهر فناورفناوری‌های نویننوآوریاستارت‌آپ
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.