دوره آموزش کاربردی پلتفرم اینترنت اشیا
برای اولین بار در ایران ۸

دوره آموزش کاربردی پلتفرم اینترنت اشیا

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۴:۲۵ | ۴ دقیقه

دوره آموزش کاربردی پلتفرم اینترنت اشیا توسط مرکز تحقیقات اینترنت اشیا در مهر و آبان ماه سال جاری برگزار می گردد.

نوپاناپلتفرم اینترنت اشیا یکی از نیازهای حیاتی و جزء زیرساخت‏‏‏ های اصلی اکوسیستم اینترنت اشیا است و ممکن است افرادی که علاقه‏‌مند به فعالیت در این حوزه هستند اطلاعات زیادی در این زمینه نداشته باشند.

در این دوره علاوه بر شناخت کامل و مفهومی پلتفرم اینترنت اشیا و نقش آن در پیاده‌سازی‏ به صورت کاربردی، به بررسی پلتفرم‏‌های مهم و رایج دنیا می‌پردازیم. فاکتورهای انتخاب بهترین پلتفرم، برای کاربردهای خاص، از دیگر مباحثی است که در این دوره به آن پرداخته می شود. همچنین با پیاده سازی چند سناریوی عملی روی یکی از پلتفرم‏‏‌های رایج دنیا، شرکت کنندگان می‌توانند بعد از دوره مسیر مشخصی برای انجام پروژه‏‌های خود داشته باشند.

اگر کنجکاو هستید که بدانید آخرین دستاوردهای حوزه فناوری اینترنت اشیا چیست و یا علاقه‏ مند به مباحث پلتفرم‏ های اینترنت اشیا هستید این دوره برای شماست.

پلتفرم اینترنت اشیا یک نرم افزار پشتیبانی است که همه چیز را در اکوسیستم اینترنت اشیا به هم متصل کرده و ارتباطات، جریان داده‌ها و مدیریت دستگاه‏‌ها و عمکرد برنامه‏‌ها را در اینترنت اشیا تسهیل می‌کند.

پلتفرم اینترنت اشیا آمده است تا علاوه بر حل چالش‏‌های فنی کسب‌وکار شما زمانی که شما نیاز به توسعه یک یا دو پروژه دارید از هزینه‏‌های شما کاسته و نیاز به مدیریت تیم‏‌های تخصصی مهندسی را کاهش دهد.

سرفصل‌های دوره:

  • آشنایی کامل با مفهوم پلتفرم اینترنت اشیا
  • جایگاه پلتفرم در راهکارهای اینترنت اشیا
  • ارزیابی پلتفرم‌های رایج اینترنت اشیا در دنیا
  • نحوه اتصال سنسورها و گجت‌ها به پلتفرم
  • تعریف آنالیز داده‌ها در پلتفرم اینترنت اشیا
  • برنامه نویسی پلتفرم اینترنت اشیا
  • اجرای عملی سناریوها

به شرکت کنندگان در دوره کاربردی پلتفرم اینترنت اشیا گواهی معتبر از مرکز تحقیقات اینترنت اشیا ایران اعطا می‌گردد. علاقه مندان می توانند برای ثبت نام به سایت  www.iotiran.com مراجعه کنند.

گفتنی است، این رویداد با حمایت رسانه‌ای نوپانا (پایگاه علمی-تحلیلی کسب‌وکارهای نوپا) به نشانی http://nopana.ir/ برگزار می‌گردد.

برچسب‌ها: اینترنت اشیاIOTinternet of thingsاستارت‌آپفناوریپلتفرم اینترنت اشیابرنامه‌نویسی اینترنت اشیا
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.