نوبتی، سامانه نوبت‌دهی آنلاین مشاغل
معرفی استارت‌آپ‌های ایرانی: ۷.۸

نوبتی، سامانه نوبت‌دهی آنلاین مشاغل

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۲:۰۵ | ۶ دقیقه

در این مطلب قصد داریم استارت‌آپی را به شما معرفی کنیم که نوبت‌دهی به مشتریان را برای کسب‌وکارها آسان می‌کند.

نوپانا: فرهنگ جامعه ما به ایستادن در صف و رعایت حق یکدیگر شکل گرفته است؛ از صف اول صبح نانوایی گرفته تا در نوبت ماندن برای مطب پزشکان یا حتی آرایشگاه‌ها. اما دغدغه اصلی که وجود دارد کیفیت خدماتی است که ارائه می‌شود. کیفیتی که معمولا مشتریان از آن شناخت درستی ندارد.

نوبتی سامانه‌ای است که در حوزه رزرواسیون آنلاین فعالیت دارد. نوبتی با هدف تسهیل نوبت‌گیری و صرفه‌جویی در زمان می‌خواهد فضای دشوار نوبت‌دهی و نوبت‌گیری را در مشاغل مختلف آسان کند.

حسن عطایی، هم‌بنیانگذار این استارت‌آپ در خصوص چگونگی شروع کسب‌وکار خود به خبرنگار نوپانا می‌گوید: «پس از یک ماه که با خانواده به استان قزوین مهاجرت کرده بودیم، برای اصلاح به دنبال آرایشگاه مناسبی بودم که هم کارش خوب باشه و هم نزدیک محل زندگی‌مان باشد. چند جا را برای تست کردن پیدا کردم اما کیفیت مدنظر من را نداشتند. مشکل دیگری که وجود داشت، آرایشگر در هنگام اصلاح مجبور بود تا به تلفن‌هایی که برای تعیین نوبت اصلاح گرفته می‌شد پاسخ دهد و این هم آزاردهنده بود و هم وقت زیادی را می‌گرفت. همون موقع به خودم گفتم چقدر خوب می‌شد اگر یک سیستمی بود که تمامی خدمات دهندگان به کمک آن ساعت کاری و نمونه کارها را ثبت کرده و به معرفی خدمات خود بپردازند.»

صاحبان کسب‌وکارها و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت نوبتی این اپلیکیشن را دریافت کنند. صاحبان کسب‌وکار می‌توانند در صفحه نوبت‌دهی خود، نمونه کار و خدمات خود را در قالب پست‌های دسته‌بندی شده ارسال کنند. خدمات دهندگانی چون آرایشگران، پزشکان، مشاوران، وکلا، مسئولین و کسب‌وکارهایی که برای ارائه خدمات نیاز به نوبت دهی دارند، می‌توانند نوبت‌دهی ارائه خدمات خود را به راحتی و در کمترین زمان و زحمت از طریق این سامانه مدیریت کنند.

کاربران نیز می‌توانند در کمترین زمان، بهترین و نزدیک‌ترین ارائه دهنده خدمات مد نظر خود را پیدا کرده و نوبت مد نظر خود را رزرو کنند. همچنین امکان مسیریابی برای رسیدن به محل خدمات دهنده نیز وجود دارد.

عطایی در خصوص دغدغه‌های حال حاضر کسب‌وکار خود گفت: «مهم‌ترین دغدغه این روزهای ما، فعالیت جزیره‌ای فعالان و استارت‌آپ‌های این حوزه است. اگر در قالب یک تیم کار کنیم، می‌توان قدرتمندتر خود را در سطح کشور مطرح کرد. همچنین درخواستی که از مسئولان داریم این است که از ما حمایت معنوی کنند؛ یعنی به مشاغل و اصناف نوبتی را معرفی کرده تا آنها نیز از سامانه ما استفاده کنند.»

عطایی ادامه داد: «در دو ماه اول شروع به کار خود، فیدبک‌های قابل توجهی از کاربران دریافت کردیم که باعث شد تا دست به اعمال تغییراتی در قابلیت‌های قبلی زده و البته قابلیت‌های جدیدی نیز اضافه کنیم. نسخه جدید نسبت به نسخه قبلی خود آنقدر تغییر کرده است که می‌توان گفت نوبتی پلاس منتشر شده است.»

به زودی نوبتی در سراسر کشور مورد استفاده مردم قرار خواهد گرفت و از لحاظ فنی و پشتیبانی پاسخگوی نیاز کاربران خواهد بود. همچنین نسخه ios  این سامانه نیز به زودی منتشر خواهد شد.

(همچنین بخوانید: آفر؛ دستیار شما برای خرید بهتر)

برچسب‌ها: معرفی استارت‌آپ‌های ایرانیاستارت‌آپرزرو آنلایننوبتینوبت‌دهی آنلاین
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.