کریستیانو رونالدو اولین سفیر تجاری شرکت DAZN شد
با قراردادی ۲.۵ ساله ۸

کریستیانو رونالدو اولین سفیر تجاری شرکت DAZN شد

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۴:۲۳ | ۴ دقیقه

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس به عنوان سفیر جهانی برند دی‌ای‌زد‌ان (DAZN) معرفی شد.

نوپانا: دی‌ای‌زدان یک سرویس پخش اشتراکی رویدادهای ورزشی است که سپتامبر ۲۰۱۸ در آمریکا راه‌اندازی خواهد شد. بر اساس اعلام مسئولین این شرکت، کریستیانو رونالدو فوق ستاره فوتبال پرتغال و تیم یوونتوس به عنوان اولین سفیر جهانی این برند با آنها همکاری خواهد کرد.

این شرکت در زمینه پخش استریم رویدادهای ورزشی فعالیت می‌کند، با این قرارداد به نوعی از شهرت رونالدو برای بازاریابی برند خود در آمریکا استفاده خواهد کرد. اما در واقع قرارداد با این ستاره فوتبال می‌تواند برای مقابله با شکایت استفاده کنندگان تکنولوژی استریم نیز باشد.

قرارداد همکاری رونالدو با این شرکت دو سال و نیمه است؛ قراردادی که رونالدو را وارد چالش جدیدی خواهد کرد.

شرکت دی‌ای‌زداین به تازگی وارد حوزه پخش استریم رویدادهای ورزشی شده و رویدادهای فوتبالی سری آ ایتالیا، لالیگای اسپانیا و لیگ وان فرانسه را تحت پوشش قرار خواهد داد. اتفاقی که عصر جدیدی را برای طرفداران ورزش در ایتالیا خلق خواهد کرد.

جیمز روستون، مدیرعامل این شرکت می‌گوید: «این یک فرصت مناسب برای ماست؛ همانگونه که کسب‌وکار ما در سطح بین‌المللی رشد می‌کرده و مرزهای جدیدی را برای‌مان به وجود می‌آورد، ما می‌توانیم با بزرگان ورزش جهان نیز در ارتباط باشیم و همکاری با رونالدو بهترین تصمیم در شروع کار است.»

کریستیانو رونالدو نیز در همین خصوص می‌گوید: «دنیا روزانه در حال تغییر است و شرکت دی‌ای‌زدان با رویکرد نوآورانه‌ای که دارد مورد توجه طرفداران ورزش قرار خواهد گرفت؛ اکنون به راحتی می‌توانیم در هر زمان و مکان به تماشای مسابقات فوتبال بپردازیم.»

با کمک اولین سرویس پخش استریم رویدادهای ورزشی طرفداران می‌توانند تیم‌ها، لیگ‌ها و بازیکنان مورد علاقه خود را در هر زمان و مکان و فقط با یک قیمت ماهانه مقرون به صرفه تماشا کنند.

در حال حاضر این شرکت در کشورهای آلمان، سوئيس، ژاپن، کانادا و ایتالیا خدمات خود را ارائه می‌کند. همچنین این سرویس بر روی تلویزیون‌های هوشمند، تلفن‌همراه‌های هوشمند، تبلت‌ها و کنسول‌های بازی نیز قابل استفاده است. دی‌ای‌زدان سرویس پخش رویدادهای ورزشی خود در آمریکا را در تاریخ ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۸ و با قیمت ماهانه ۹.۹۹ دلار عرضه خواهد کرد.

منبع

(همچنین بخوانید: پخش زنده لیگ فوتبال امارات به تکنولوژی واقعیت مجازی مجهز می‌شود)

برچسب‌ها: کریستیانو رونالدولایو‌استریمرویداد ورزشیپخش زندهیوونتوسDAZNدی ای زد ان
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.