چهارمین دورهمی دی‌ام‌ام برگزار شد
با حضور فعالان بازاریابی دیجیتال: ۸.۷

چهارمین دورهمی دی‌ام‌ام برگزار شد

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۲:۳۲ | ۷ دقیقه

چهارمین دورهمی فعالان حوزه دیجیتال مارکتینگ (DMM) با حضور جمعی از کارشناسان دیجیتال مارکتینگ، منتورها، اینفلوئنسرها و مدیر مارکتینگ‌های کسب‌وکارهای محتلف در تاریخ سه‌شنبه ۲۳ مرداد برگزار شد.

نوپانا: دورهمی DMM یک رویداد با هدف نتورکینگ فعالان حوزه بازاریابی دیجیتال بوده که تلاش می‌کند ارتباط فیزیکی و حرفه‌ای افراد را بیشتر کند. این اتفاق به هماهنگی بیشتر این بازار کمک کرده و افراد، کارشناسان و فعالان این حوزه می‌توانند بیشتر با یکدیگر تعامل داشته و از توانایی‌های هم استفاده کنند.

میلاد صفایی، بنیان گذار این دورهمی می‌گوید: «این کار منجر به این می‌شود که راندمان این بازار افزایش پیدا کند. ما DMM  را با این هدف راه‌اندازی کردیم تا یکپارچگی بازار دیجیتال را بین افراد و متخصصان شرکت کننده بیشتر کنیم.»

اولین دوره DMM در تاریخ ۹ خرداد برگزار شد؛ دورهمی که با وجود تازه‌کار بودن بازخوردهای خوبی در بین فعالان این حوزه داشته و این چهارمین دورهمی دیجیتال مارکتینگ است.

در ادامه گفت‌وگوی میلاد صفایی با خبرنگار نوپانا آورده شده است:

این رویداد به جز نتورک هدف بزرگ‌تری دارد؟

میلاد صفایی در پاسخ به این سوال گفت: «تا الان به اهداف دیگری فکر نکرده و بیشتر تمرکز خود را به نظم و نحوه برگزاری رویداد قرار داده‌ایم؛ زیرا برگزاری چنین رویدادی به شدت طاقت فرسا بوده و انرژی و کار زیادی نیاز دارد.»

او افزود: «در آینده نزدیک شاید بتوانیم DMM را شبیه باشگاهی همچون باشگاه دیجیتال مارکترها تبدیل کنیم. حتی ممکن است وارد حوزه آموزش این حرفه شویم اما احتمالا تا ۵ یا ۶ دورهمی دیگر به سمت این کار نخواهیم رفت.»

تا الان به چه نتایجی دست یافته‌اید؟

صفایی پاسخ به این سوال را با ذکر یک مثال آغاز کرد و گفت: «در دورهمی دوم امید پیردهی، مدیر مارکتینگ بازی زولا با محمد سمیعی مدیر مارکیتنگ ریحون آشنا شدند و این آشنایی زمینه‌ساز همکاری در اجرای یک کمپین مشترک بین زولا و ریحون شد. این مدل شروع همکاری‌ها از کوچک‌ترین مواردی است که در این رویداها اتفاق می‌افتد. مدیران با هم آشنا شده و با کمک پتانسیل‌های هر طرف باعث نوآوری در بازار می‌شوند.

همچنین بنیان گذار این دورهمی گفت: «در DMM افراد زیادی از نوع فریلنسرها، تولید کننده‌های محتوا و طراحان نیز شرکت کرده و با مدیر مارکتینگ‌ها، مدیر برندها و مدیران شرکت‌های مختلف آشنا می‌شوند.»

چه بخش‌هایی دیگری به DMM اضافه خواهد شد؟

میلاد صفایی در این خصوص گفت: «سعی داریم اینفلوئنسرها را نیز دعوت کنیم. در همین رویداد نیز دو اینفلوئنسر شرکت کردند. ما سعی داریم افرادی را دعوت کنیم که در یک زمینه خاص متخصص باشند و اگر امکانش فراهم شود، بتوانیم در DMM یک تاک‌شو(talk show) کوتاه برای پاسخ به برخی از سوالات و ذکر نکاتی در این حوزه برگزار کنیم.»

این دورهمی ادامه‌دار خواهد بود؟

میلاد صفایی پاسخ داد: «بله؛ DMM ادامه خواهد داشت اما ممکن است تیم‎های برگزارکننده‎ی آن تغییر کنند. ما با سرعت خیلی بالایی شاهد اضافه شدن متخصصین و کارشناسان دیجیتال مارکتینگ به بازار هستیم؛ به همین دلیل و برای کمک بیشتر، حفظ ارتباطات و استفاده از پتانسیل‌های یکدیگر، قطعا DMM ادامه خواهد داشت.»

میلاد صفایی در پایان ضمن دعوت از فعالان و علاقه‌مندان به این حوزه برای شرکت در دورهمی DMM گفت: «اگر ایده‌ای دارند یا می‌توانند کمک کنند حتما از طریق پیج اینستاگرام DMM  به آدرس  dmmevent@ با ما در ارتباط باشند، ما حتما در رویدادهای بعدی به کمک این عزیزان احتیاج خواهیم داشت. همچنین احساس می‌شود در این شرایط اقتصادی کشور نیاز به هم‌افزایی و هم‌دلی بیشتری باشد و از شما دعوت می‌کنیم تا در رقم زدن این اتفاق همراه ما باشید.»

(همچنین بخوانید: پرچمداران جدید بازاریابی دیجیتال )

 

برچسب‌ها: دیجیتال مارکتینگرویداد DMMدورهمیاستارت‌آپبازاریابی آنلاین
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.