معرفی بازی‌های ابرگرافیکی ۲۰۱۹
تجربه دنیای واقعی در گیم؛ ۸.۷

معرفی بازی‌های ابرگرافیکی ۲۰۱۹

توسط هومن کیا | ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۲:۰۵ | ۶ دقیقه

۵ بازی با ژانرهای متفاوت که پیش‌بینی شده است از پرفروش‌ترین‌ها خواهند بود.

نوپانا: در این مقاله قصد داریم بازی‌های سینگل پلیری (Single Player) را بررسی کنیم که قرار است در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شوند. پیش‌بینی شده است که این بازی‌ها علاوه‌بر گرافیک فوق‌العاده، خط داستانی بسیار جذاب و متفاوتی را خواهند داشت.

اولین بازی‌‌ای که قصد داریم به آن بپردازیم، بازی overkills the walking dead است که اول شخص بوده و در سبک بازی‌های زامبی و بقا (survivale) است.داستان بازی در شهر واشنگتن اتفاق می‌افتد؛ دنیا به پایان رسیده و شما به همراه دوستانتان (نهایتا ۳ نفر) مشغول انجام عملیاتی هستید و در این حین سعی در زنده ماندن از دست زامبی‌ها دارید. بازی دارای ۴ شخصیت اصلی است که هرکدام توانایی خاصی دارند که همین امر، خالق صحنه‌های هیجان‌انگیزی در بازی بوده است.

توجه داشته باشید که بقا و کارتیمی، عنصرهای اصلی این بازی هستند.

دومین بازی که در سبکی متفاوت‌تر نسبت به قبل قرار است ارائه شود، بازی Red Dead Redemption 2 بوده که توسط کمپانی راک‌استار (RockStar)  ساخته شده است. شما در این بازی به زمان ۱۸۹۹ آمریکا بازمی‌گردید و تجربه‌های متفاوت و جدیدی را از دنیای وسترن (Western)، با گرافیکی فوق‌العاده، تجربه خواهید کرد. در این بازی، رفتار‌های شما، باعث بروز اتفاقات مختلفی می‌شوند و همچنین رفتار کاراکتر‌ها با شما، بسته به تعاملاتی که با آن‌ها دارید تغییر می‌کند. راک‌استار، همانند بازی‌های پیشین خود، این بازی را نیز به صورت جهان‌آزاد (Open World) طراحی کرده و در طول بازی با انواع و اقسام آدم‌ها و حیوانات، ملاقات خواهید کرد.

سومین بازی که طرفداران زیادی را از سری‌های پیشین، به سمت خود جذب کرده، Shadow of The Tomb Raider است. شخصیت اصلی این بازی، دختری باستان‌شناس به اسم لارا است که سعی در نجات جهان دارد و در تمام بازی خطراتی را توسط انسان‌ها و حیوانات متحمل می‌شود.

Metro Exodus ، سومین قسمت از سری بازی‌های مترو (Metro) است که به صورت اکشن، اول شخص بوده که با ژانر ترسناک ترکیب شده و تمام اتفاق‌ها در روسیه می‌افتد. شما در این بازی با موجوات جهش‌یافته و دشمن‌های انسانی در جنگ هستید تا در نهایت به زندگی جدیدی برسید؛در تمام مدت بازی، بازیکن مجهز به سلاح‌های دست‌ساز است که به وسیله‌ مواد فرسوده که پیدا می‌کند، می‌تواند سلاح‌های خود را شخصی سازی کند. از مشخصات جالب این بازی می‌توان به این اشاره کرد که بازی، شامل یک سیستم آب و هوایی پویا، یک چرخه شبانه روزانه و محیط هایی است که در طول فصل به عنوان داستان پیشرفت می کنند.

در آخر به بازی معروف آخرین از ما۲ ( Last Of Us 2 ) می‌پردازیم که تقریبا همه چی تمام است، چه از نظر گرافیک و چه از نظر داستان.

پیش‌تر، شاهد خبرهای موفقیت‌آمیزی از سری اول بازی «آخرین از ما » بودیم که نظرات بسیار مثبتی را به خود جذب کرده بود و حالا انتظارات روبه اتمام بوده و سری دوم این بازی ها قرار است در جولای سال ۲۰۱۹ رونمایی شود.

برچسب‌ها: Last of usMetro ExodusRed Dead Redemption overkill's the walking deadTomb Raiderبازی gameمعرفی بازهای روزتکنولوژی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره هومن کیا

هومن کیا

هومن کیا، دانش‌آموخته کارشناسی رشته مهندسی نرم‌افزار از دانشگاه آزاد تهران جنوب است. او به مدت ۲ سال سابقه تولید محتوا و برنامه نویسی را دارد. او همچنین فعالیت رسانه‌ای و مطبوعاتی خود در حوزه کارآفرینی را با وب‌سایت علمی تحلیلی نوپانا آغاز کرده است.