سورنا ستاری برای بازدید از مراکز علمی و شرکت‌های دانش‌بنیان وارد کرمانشاه شد
بااستقبال استاندار، روسای دانشگاه‌ها و مسئولین محلی؛ ۸

سورنا ستاری برای بازدید از مراکز علمی و شرکت‌های دانش‌بنیان وارد کرمانشاه شد

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۰:۲۷ | ۳ دقیقه

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در راس هیاتی صبح امروز وارد استان کرمانشاه شد تا از روند انجام پروژه‌های علمی و فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در این استان از نزدیک بازدید کند و با شرکت های دانش بنیان و استارتاپ‌ها به گفتگو بنشیند.

نوپانا به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به منظور بازدید از روند انجام پروژه و طرح‌های نوآورانه و فناورانه مراکز علمی و شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپی صبح امروز وارد استان کرمانشاه شد.

در این سفر ستاری از شرکت دانش بنیان "پارت خودرو بیستون" فعال در حوزه فناوری فاین بلنکینگ (سوراخ کاری دقیق) متالوژی پودر و محصولات فلزی فابریکی بازدید می کند. بازدید و گفتگو با شرکت های مستقر در فاز 1 مرکز نوآوری کرمانشاه دیگر برنامه این سفر است. این مرکز با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری راه اندازی شده است و معاون علمی و فناوری رییس جمهوری از شرکت های فناور مستقر در این مرکز بازدید می کند.

همچنین ستاری در این سفر یک روزه از مرکز شتابدهنده تخصصی کرمانشاه (پارک علم و فناوری) بازدید می کند تا از نزدیک با دستاوردهای تیم ها و استارتاپ های مستقر و فعال در پارک آشنا شود.

بر اساس این گزارش، دیدار و گفتگو با نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان کرمانشاه نیز از دیگر برنامه های این سفر است. در پایان این سفر ستاری در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه شرکت می کند.

برچسب‌ها: کرمانشاهسورنا ستاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوریاستارت‌آپدانش‌بنیانطرح‌های نوآورانهمرکز نوآوری کرمانشاه
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.