باشگاه نوآوران شهر راه‌اندازی می‌شود
فراخوان شهرداری تهران ۸

باشگاه نوآوران شهر راه‌اندازی می‌شود

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۱۶ | ۲ دقیقه

سرپرست سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از راه اندازی باشگاه نوآوران شهر به منظور شناسایی، تجمیع و بهره گیری از ظرفیت ها و قابلیت های شرکت های دانش بنیان، استارت آپ ها ، نخبگان، افراد دارای ایده، صاحبنظران و کارآفرینان خبر داد .

نوپانا به نقل از روابط عمومی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، اکبر نعمتی سرپرست این سازمان هدف از راه اندازی باشگاه نوآوران شهر، استفاده از طرح های خلاقانه شهروندان جهت کاهش و رفع مشکلات و معضلات شهری بالاخص حوزه اجتماعی و فرهنگی ، دستیابی به درآمد پایدار، بسترسازی جهت بهره مندی مدیریت شهری از دانش و علم روز ، عنوان کرد . 
سرپرست سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران ، شبکه سازی، تسریع در فرآیندها، جلب مشارکت شهروندان و تبدیل تهران به شهر زیست پذیر و نوآور را از جمله مزایای این باشگاه برشمرد. 
نعمتی تصریح کرد: ایجاد انگیزه و بسترسازی جهت بروز و ظهور استعداد های فرصت ساز در محلات مقدمه ای برای ورود به شهر خلاق و نوآور است ، خلاقیت و نوآوری در شهر، ضمن کاهش هزینه ها،منافع اجتماعی را ارتقاء می دهد. 
این مقام مسئول در شهرداری تهران خاطرنشان کرد: نوآوران شهر در تلاش است تا با ارتباط نوآورانه بین شهر، شهروند و شهرداری؛ حرکت به سوی هوشیاری اجتماعی در محلات شهر تهران را آغاز نماید . 
وی افزود: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و عضویت در باشگاه می توانند با شماره 18-88351216 تماس حاصل نمایند . 

برچسب‌ها: باشگاه نوآوران شهراستارت‌آپکسب‌و‌کارکارافرینیسازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهرانشهرداری تهران
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.