برگزاری استارت‌آپ ویکند در حوزه گردشگری
با حمایت رسانه‌ای نوپانا: ۸

برگزاری استارت‌آپ ویکند در حوزه گردشگری

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۶:۳۶ | ۳ دقیقه

استارت‌آپ ویکند گردشگری در تاریخ ۲۱ تا ۲۳ شهریور در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

نوپانا: وجود منابع طبیعی و باستانی و پیشرفت در ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز در صنعت گردشگری ایران همگی باعث ایجاد فضایی بسیار مناسب و جذاب برای متخصصان و شرکت‌های سرمایه‌گذاری شده تا با فعالیت در این زمینه بتوانند سهمی ازین بازار وسیع را به دست آورند. استارت‌آپ ویکند گردشگری می‌تواند شروعی برای وارد شدن به این مسیر باشد.

استارت‌آپ ویکند یک رویداد آموزشی-تجربی در سراسر دنیاست که در ۳ روز متوالی برگزار می‌گردد. در این بـرنامه شرکت‌کنندگان پرانگیزه‌ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارت‌آپ، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا ایده‌های‌شان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و گروه ایدهای را اجرا کند.

این برنامه جهانی تا به حال بیش از ۱۰۰۰ بار در بیش از ۴۸۰ شهر دنیا برگزار گردیده و شبکه پهناوری از مشتاقان کارآفرینی را پدید آورده اسـت. در استارت‌آپ ویکند ایده‌های زیادی مطرح می شوند اما آنچه در این برنامه اهمیت فراوان دارد تنها یک چیز است.

این رویداد در تاریخ ۲۱ تا ۲۳ شهریور برگزار می‌شود و به تیم‌های اول تا سوم به ترتیب مبلغ ۲.۵ میلیون تومان، ۱.۵ میلیون تومان و ۱ میلیون تومان جایزه نقدی اهدا می‌شود. همچنین به تیم‌های برتر تسهیلات استقرار در مرکز رشد دانشگاه شهید بهشتی به اضافه حمایت مادی و معنوی شرکت علی بابا نیز اهدا می‌شود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این رویداد به سایت استارت‌آپ ویکند مراجعه کنند.

گفتنی است، این رویداد با حمایت رسانه‌ای نوپانا (پایگاه علمی-تحلیلی کسب‌وکارهای) به نشانی http://nopana.ir برگزار می‌گردد.

برچسب‌ها: علی باباگردشگریاستارت‌آپ ویکنداستارتآپ ویکند گردشگریکارآفرینی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.