از صفحات نمایش خود هدفمند پول در آورید
کم هزینه اما سودآور ۸.۷

از صفحات نمایش خود هدفمند پول در آورید

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۱۵:۴۲ | ۳ دقیقه

اگر هدف شما از تبلیغات صرفا معرفی کسب‌وکارتان نیست، با شناسایی مشتریان هدف به راحتی سود زیادی خواهید داشت.

نوپانا: تبلیغات بخش جدایی ناپذیر هر کسب‌وکاری است؛ از کسب‌وکارهای خانگی گرفته تا بزرگترین برندهای جهان هر روزه مبالغ زیادی را صرف تبلیغ کار خود می‌کنند.

به تازگی صاحبان کسب‌وکار و شرکت‌های تبلیغاتی سعی دارند تا در عرصه تبلیغات نوآوری داشته و با خلاقیت کسب‌وکار خود را بزرگ کنند.

تولید محتوا رایج‌ترین روش تبلیغات است که شرکت‌ها به آن روی آورده‌اند؛ محتوای متنی، ویدئویی، عکس، اینفوگرافیک و ... ابزاری هستند که در این کار استفاده می‌شود. کیفیت محتواهای تولید شده معمولا در سطح خوبی قرار دارد اما اشکال کار جای دیگری است؛ صاحبان کسب‌وکار شناخت خوبی از مشتریان و مخاطبان خود برای ارائه محتوای تولید شده ندارند.

به عنوان مثال شما یک برند بزرگ را در نظر بگیرید که در بهترین موقعیت مکانی یک پاساژ موبایل نمایندگی دارد. این برند فقط در حوزه موبایل و تکنولوژی فعالیت نداشته و محصولات دیگری نیز به فروش می‌رساند. آنها محتوای خوبی برای نشان دادن تمام محصولات به مشتریان تهیه کرده اما محتوایی که نمایش می‌دهد مناسب مخاطبان آن مرکز خرید نیست و به اصطلاح مخاطبان اصلی خود را هدف نگرفته است.

برندها می‌توانند با همان زیرساختی که برای نمایش محتوا در اختیار دارند کسب درآمد کنند؛ تنها کافی است ظرفیت‌های خود را به طور صحیح در اختیار مخاطبان قرار دهند تا محتوا توسط مشتریان هدف دیده شود.

این کار هم هزینه کمتری برای کسب‌وکارها دارد و هم باعث درآمدزایی و سود بیشتر می‌شود.

برچسب‌ها: advertisingتبلیغاتکسب‌و‌کارفروش بیشترتبلیغات هدفمند
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.