ثبت رکورد خیره کننده در بورس
رشد ۲۵۰۰ واحدی شاخص ۸

ثبت رکورد خیره کننده در بورس

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۲۷ | ۲ دقیقه

شاخص بورس در آغاز معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت رشد بیش از ۲۵۰۰ واحدی به ارتفاع ۱۲۳ هزار واحد صعود کرد.

نوپانا به نقل از تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تا به این لحظه تعداد ۴۱۰ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۱۴۴ میلیارد تومان در ۱۸هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با ثبت رشد ۲۷۵۱ واحدی در ارتفاع ۱۲۳ هزار و ۹۲۴ واحد قرار گرفته است.

بیشترین اثر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روزجاری تا به این لحظه نیز به نام نمادهای معاملاتی صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پتروشیمی پارس و سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین شده است؛ و شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم تا کنون روند مثبتی داشته‌اند، به گونه‌ای که شاخص قیمت(وزنی ــ ارزشی) ۸۰۶واحد، کل(هموزن) ۲۲۳واحد، قیمت(هموزن) ۱۵۷واحد، آزاد شناور ۲۴۳۴ واحد و شاخص‌های‌ بازار اول و دوم به ترتیب ۱۵۷۷ و ۷۶۲۴ واحد رشد کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم تا به این لحظه با معامله ۱۱۵ میلیون ورقه به‌ارزش ۳۳ میلیارد تومان در ۹هزار نوبت، آیفکس ۳۲ واحد رشد کرده و در ارتفاع تاریخی ۱۴۲۷ واحد قرار گرفته است.

برچسب‌ها: بورسسرمایهشاخص سهامرکوردبورس تهران
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.