کارآفرینان ایرانی در راه اجلاس استارت‌آپی دریاچه سوان ارمنستان
اولین کمپ استارت‌آپی فضای باز جهان؛ ۸.۷

کارآفرینان ایرانی در راه اجلاس استارت‌آپی دریاچه سوان ارمنستان

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۷:۳۵ | ۴ دقیقه

اجلاس بین‌المللی استارت‌آپی دریاچه سوان ارمنستان با حضور ۱۵۰ تیم‌ استارت‌آپی از سراسر جهان در تاریخ ۳۱ تیر برگزار خواهد شد.

نوپانا: اجلاس بین‌المللی استارت‌آپی دریاچه سوان ارمنستان اولین فستیوال فضای باز در سال ۲۰۱۸ است. در این رویداد که به مدت یک هفته و با حضور تیم‌های برتر استارت‌آپی از سراسر جهان در کمپ اختصاصی در نزدیکی دریاچه سوان برگزار می‌شود، مباحث جدیدی پیرامون کارآفرینی و نوآوری را در پی خواهد داشت.

این رویداد با حضور سرمایه‌گذاران، کارآفرینان، سیاست‌گذاران و علاقه‌مندان به حوزه استارت‌آپ و کارآفرینی برگزار شده که هدف آن معرفی بیشتر این کسب‌وکارها و بزرگ‌تر شدن اکوسیستم استارت‌آپی است.

براساس اعلام دبیرخانه اجلاس ۹۰۰ تیم برای شرکت در این رویداد ثبت‌نام کرده بودند که در نهایت ۱۵۰ تیم شایسته شرکت در این رویداد شدند که در این لیست نام استارت‌آپ‌هایی از ایران نیز به چشم می‌خورد.

به همین بهانه به بررسی یکی از استارت‌آپ‌های ایرانی حاضر در این اجلاس می‌پردازیم:

ماکزو، استارت‌آپ ایرانی است که نامش در بین ۱۵۰ تیم برگزیده مشاهده می‌شود. این استارت‌آپ که در زمینه تولید و مدیریت محتوای دیجیتال فعالیت می‌کند، با سه نفر از اعضای اصلی تیم خود در این اجلاس حضور خواهد داشت.

هسته اصلی تیم ماکزو که از دانشجویان خلاق، نوآور و پرتلاش دانشگاه آزاد تشکیل شده، سه سال پیش با پروژه آینه هوشمند فعالیت خود را آغاز کرد و به محصول نهایی نیز رسید؛ ولی این پروژه به دلیل مشکل زمانی متوقف شد و تیم ماکزو تصمیم به ارائه یک پلتفرم جامع و ساده‌تردر زمینه تبلیغات دیجیتال گرفت.

این پلتفرم شرکت‌ها و کسب‌وکارهای بزرگ را به جامعه هدف مخاطبان خود در کسب‌وکارهای کوچک وصل می‌کند. فرایند این کار به صورت کاملا اتوماتیک و در بستر اینترنت صورت گرفته که جایگاه‌های تبلیغاتی شامل صفحات نمایش عمومی در کسب‌وکارهای کوچک‌تر می‌شود.

اجلاس دریاچه سوان به عنوان یک رویداد پیش شتابدهی برای استارت‌آپ‌ها به شما می‌رود که بر اساس ارزیابی عملکردی تیم‌ها و نظر داوران حاضر در اجلاس، از ۱۰۰ هزار تا ۱.۵ میلیون دلار سرمایه‌گذاری بر روی تیم‌ها صورت خواهد گرفت.

همچنین این رویداد در دو سطح مقدماتی و بذری برگزار شده و تیم‌ها در این دو سطح به رقابت می‌پردازند و جایزه تیم اول تا سوم این رقابت‌ها در هر سطح به ترتیب ۵، ۳ و ۲ هزار دلار است.

برچسب‌ها: استارت‌آپاجلاس بین‌المللی استارت‌آپ سوآناینترنت اشیامحتوای دیجیتالماکزوmaczoooمسابقات بین‌المللی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.