برگزاری رویداد «جهش» استارت‌آپی در دانشگاه رازی
مدیر مرکز استارت‌آپ استان کرمانشاه اعلام کرد: ۸

برگزاری رویداد «جهش» استارت‌آپی در دانشگاه رازی

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۸:۵۹ | ۳ دقیقه

مدیر مرکز استارت‌آپ استان کرمانشاه مستقر در دانشگاه رازی از برگزاری رویداد جهش استارتاپی در این دانشگاه خبر داد.

نوپانا به نقل از ایسنا، مهدی طلایی، با بیان اینکه رویداد جهش استارتاپی رویداد جدیدی است که مرکز استارتاپ استان در دانشگاه رازی آن را شکل داده، اظهار کرد: این رویداد شباهت بسیاری به رویدادهای استارتاپ ویکند 54 ساعته دارد، اما آن را بومی‌سازی کرده‌ایم.

وی رویکرد این استارتاپ را عمومی اعلام کرد و ادامه داد: این رویداد 36 ساعته خواهد بود و از ساعت 9 صبح امروز (20 تیر) آغاز بکار کرده است.

مدیر مرکز استارتاپ استان کرمانشاه مستقر در دانشگاه رازی تاکید کرد: برای شرکت در این استارتاپ 50 دانشجو شرکت کرده‌اند که در قالب هفت تیم باهم به رقابت خواهند پرداخت.

وی تصریح کرد: 10 منتور از ابتدای شروع استارتاپ کار هدایت تیم‌ها را در حوزه‌های فنی، طراحی و کسب و کار برعهده خواهند داشت.

طلایی با بیان اینکه این اولین استارتاپ دانشجویی سال 97 در دانشگاه رازی است، گفت: از میان تیم‌های حاضر در این رویداد سه تیم را به عنوان تیم‌های برگزیده انتخاب خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: این تیم‌ها علاوه بر دریافت جوایز نقدی، با مستقر شدن در مرکز استارتاپ دانشگاه 6 ماه روی ایده‌های خود کار خواهند کرد و در رویداد "دِمو" که احتمالا در آذر برگزار خواهد شد، آنها را به سرمایه‌گذاران لینک خواهیم کرد.
 

برچسب‌ها: استارت‌آپدانشگاه رازیمرکز استارت‌آپ کرمانشاهرویداد جهش
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.