50 روش باانگیزه شدن
قسمت نهم ۸

۵۰ روش باانگیزه شدن

توسط محمد پویا | ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۱۰:۰۰ | ۴ دقیقه

خود را در مسیر ذهنی درست قرار دهید تا با انگیزه شوید و به اهداف‌تان برسید.

نوپانا: گاهی هم هدف دارید و هم برنامه‌ریزی کرده‌اید. اما پس از مدتی قوای شما تحلیل می‌رود و بی‌انگیزه می‌شوید. این پنجاه ترفند به شما یاد می‌دهد که چگونه باانگیزه بمانید. قسمت نهم:

41- به دیگران کمک کنید

به دیگران کمک کنید. برای مدیریت این کار از خانواده، دوستان و همکارانی که به کارهای خیرخواهانه علاقمند هستند شروع کنید. این مدل کارها را در کسب‌وکار خود نیز انجام دهید. هرچه دور خود انسان‌های مشتاق بیشتری جمع کنید، انگیزه شما بیشتر می‌شود.

42-  فقط شروع کنید

حتی اگر برای روز شروع کار انگیزه‌ای نداشتید، اهمیت ندهید و شروع کنید. روی بهتر شدن روزهای بعدی تمرکز کنید. زیرا اگر بخاطر نداشتن انگیزه شروع نکنید، برنامه شما به هم می‌ریزد و بدتر از قبل بی‌انگیزه می‌شوید.

43- برای هر روز خود یک مورد مثبت پیدا کنید

در انتهای هر روز، یک نکته مثبت برای آن روز بنویسید. یک مورد از اتفاقاتی که روز بعد می‌تواند شما را شگفت‌زده کند را یادداشت کند. با این ذهنیت حتی اگر روز خوبی را نگذرانده باشید، می‌دانید که فردا روز خوبی خواهد بود.

44- کمال‌گرایی را کنار بگذارید

اگر درانجام هرکاری واقع‌بین نباشید و به جای دیدن توانایی‌ها و امکانات واقعی؛ دنبال انجام بی‌نقص کارها باشید، هیچوقت با انگیزه نمی‌شوید. کمال‌گرایی افراطی، سدی در مسیر موفقیت خواهد شد.

45- خود را با انگیزه نشان بدهید

حتی اگر با انگیزه نیستید، خود را ضعیف نشان ندهید و در هرجایی مانند یک فرد باانگیزه وارد شوید. این کار حتی از نظر فیزیکی روی ذهن و بدن شما تاثیر می‌گذارد و انگیزه شما را به مرور زمان فعال می‌کند.

ادامه مطلب را در قسمت‌های بعدی بخوانید

50 روش باانگیزه شدن: (قسمت اول)

50 روش باانگیزه شدن: (قسمت دوم)

50 روش باانگیزه شدن: (قسمت سوم)

50 روش باانگیزه شدن: (قسمت چهارم)

50 روش باانگیزه شدن: (قسمت پنجم)

50 روش باانگیزه شدن: (قسمت ششم)

50 روش باانگیزه شدن: (قسمت هفتم)

50 روش باانگیزه شدن: (قسمت هشتم)

برچسب‌ها: استارت‌آپروان‌شناسی موفقیت
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره محمد پویا

محمد پویا