سومین رویداد «پیش شتابدهی» در کرمانشاه برگزار می‌شود
با حضور ۱۵ ایده؛ ۸.۷

سومین رویداد «پیش شتابدهی» در کرمانشاه برگزار می‌شود

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۵:۱۱ | ۳ دقیقه

مدیر شتابدهنده کارآفرینی تیک بیان از برگزاری سومین رویداد «پیش شتابدهی» در سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه از روز ۱۶ تیرماه جاری خبر داد.

نوپانا به نقل از مهر، سامان فتحی از برگزاری سومین رویداد پیش شتابدهی در استان کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: این رویداد خارج از پایتخت سومین رویداد پیش شتابدهی خود را ۱۶ تیرماه در سالن علامه طباطبایی سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه برگزار می کند.

وی آمادگی استارتاپ ها را برای کسب سرمایه گذاران از اهداف این جشنواره دانست و افزود: از میان ۱۵۰ ایده درخواست داده شده، ۱۵ ایده توانستندحائز شرایط حضور در این دوره از پیش شتابدهی باشند.

مدیر شتابدهنده کارآفرینی تیک بیان داشت: دوره پیش شتابدهی این استارتاپ ها از ۱۶ تیرماه تا ۱۶ مهرماه برگزار می شود.

فتحی ادامه داد: در این دوره استارتاپ ها شرکت کنندگان آموزش های لازم را برای راه اندازی یک کسب و کار استارتاپی مانند منتورینگ، شرکت در نمایشگاه، تکمیل تیم کاری و آشنایی با استارتاپ های بزرگ فرا می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه در این دوره ها امکاناتی مانند دفتر کار مشترک ، اینترنت ، خدمات اداری ، سالن جلسات، دیدار و گفتگو با مدیران استارتاپ های بزرگ کشور در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد، گفت: تا کنون ۱۴۰ استارت آپ در دوره های گذشته از شتابدهنده کارآفرینی تیک خدمات دریافت کرده اند .

برچسب‌ها: کرمانشاهکارآفریناستارت‌آپرویداد پیش شتابدهیشتابدهنده کارآفرینی تیک بیان
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.