50 روش باانگیزه شدن
قسمت هشتم ۸.۷

۵۰ روش باانگیزه شدن

توسط محمد پویا | ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۰:۰۰ | ۴ دقیقه

خود را در مسیر ذهنی درست قرار دهید تا با انگیزه شوید و به اهداف‌تان برسید.

نوپانا: گاهی هم هدف دارید و هم برنامه‌ریزی کرده‌اید. اما پس از مدتی قوای شما تحلیل می‌رود و بی‌انگیزه می‌شوید. این پنجاه ترفند به شما یاد می‌دهد که چگونه باانگیزه بمانید. قسمت هشتم:

36- تغذیه مناسب داشته باشید

غذاهایی بخورید که برای مغز مفید باشند. ماهی، گوشت، حبوبات و لبنیات را در برنامه غذایی خود داشته باشید. غذاها یا میوه هایی که آنتی‌اکسیدان بالایی نیز دارند را فراموش نکنید. به عنوان مثال، توت‌فرنگی به سرحال بودن و تمرکز ذهنی کمک می‌کند.

37- مایعات بنوشید

اگر احساس کردید ذهن‌تان خسته است و ارتباط با کار برایش دشوار است، به احتمال زیاد سطح مایعات بدن‌ شما پایین آمده و به اندازه کافی آب ننوشیده‌اید. مانند خواب و تغذیه مناسب، نوشیدن مایعات، به خصوص آب ضروری است.

38- بخندید

کمی وقت بگذارید و ویدئوهای خنده‌دار ببینید و یا برای یکی از دوستان خود جوک تعریف کنید. خنده باعث بهتر شدن خلق و همچنین بالا رفتن سطح انرژی می‌شود و این کار روی انگیزه کاری شما تاثیر زیادی می‌گذارد.

39- به سازمان‌های حرفه‌ای بپیوندید

در این مکان‌ها افرادی را می‌بینید که از نظر ذهنی شبیه شما هستند و می‌توانند در مسیر هدف شما کمک‌دهنده باشند. حتی می‌توانید با آن‌ها گروه‌هایی تشکیل بدهید و در زمان‌هایی مناسب با هم برنامه‌های تفریحی و جلسات ایده‌پردازی برگزار کنید.

40- هزینه کنید

برای پیدا کردن افراد جدید و یادگیری بیشتر خود، بدون نگرانی هزینه کنید. چندین برابر این هزینه‌ها به شما برمی‌گردد. اگر این کار را نکنید بعد از مدتی کار شما دچار رکود نسبی می‌شود و انگیزه ادامه دادن در شما تحلیل می‌رود.

ادامه مطلب را در قسمت‌های بعدی بخوانید

50 روش باانگیزه شدن: (قسمت اول)

50 روش باانگیزه شدن: (قسمت دوم)

50 روش باانگیزه شدن: (قسمت سوم)

50 روش باانگیزه شدن: (قسمت چهارم)

50 روش باانگیزه شدن: (قسمت پنجم)

50 روش باانگیزه شدن: (قسمت ششم)

50 روش باانگیزه شدن: (قسمت هفتم)

برچسب‌ها: استارت‌آپروان‌شناسی موفقیت
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره محمد پویا

محمد پویا