نشست تجاری و انتقال فناوری انرژی‌های تجدیدپذیر برگزار می‌شود
با حمایت ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی؛ ۸

نشست تجاری و انتقال فناوری انرژی‌های تجدیدپذیر برگزار می‌شود

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۴:۲۶ | ۳ دقیقه

همزمان با برگزاری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۸ نشست تجاری و انتقال فناوری D8 در حوزه انرژی های تجدیدپذیر برگزار می‌شود.

نوپانا به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این نشست با حضور شرکت های حوزه انرژی های تجدید پذیر و همکاری ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی و دبیرخانه شبکه انتقال فناوری D8 پارک فناوری پردیس برگزار می شود. در این رویداد، علاوه بر شرکت های فناور ایرانی، شرکت ها و نمایندگانی از دفاتر انتقال فناوری کشورهای گروه D8 حضور دارند. فراهم شدن زمینه برای انتقال فناوری در این حوزه، ارائه توانمندی و دستاوردها و تعامل شرکت های فعال با یکدیگر برخی از اهداف برگزاری این نشست است. 

همچنین از برنامه های این رویداد، می توان به برگزاری پنلی با عنوان «نقش SMEها و استارتاپ ها در انتقال فناوری در حوزه انرژی های تجدیدپذیر» اشاره کرد. جلسه ارائه دستاوردهای شرکت های حاضر در نشست و نیز جلسات مذاکره B2B میان شرکت ها، از دیگر برنامه های نشست است.

نشست تجاری و انتقال فناوری انرژی‌های تجدیدپذیر  همزمان با نمایشگاه اینوتکس 2018 پنجشنبه 14 تیرماه 1397 در محل بوستان گفتگو برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، سال گذشته نخستین نشست به میزبانی بنگلادش و با محوریت زیست فناوری برگزار شد و سال جاری نیز این نشست با محوریت انرژی های تجدید پذیر در تهران و همزمان با اینوتکس 2018 برگزار می شود. شبكه تبادل و انتقال فناوری دی‌هشت با هدف تسهيل و تسريع دسترسی به اطلاعات فناوری كشورهای عضو و بسترسازی برای تبادلات و همكاری‌های فناورانه، بر پايه پورتالی پويا به عنوان زيرساخت اين شبكه، طراحی شده است. اندونزی، ایران، بنگلادش، پاکستان، ترکیه، مالزی، مصر و نیجریه در آن عضویت دارند.

برچسب‌ها: فناوریاستارت‌آپانرژی تجدیدپذیرنشست تجاری و انتقال فناوری انرژی‌های تجدیدپذیراینوتکس ۲۰۱۸
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.