اولین رویداد استارت‌آپی در حوزه رسانه‌های دیجیتال سلامت برگزار خواهد شد
ستاد خبری جشنواره اعلام کرد: ۸

اولین رویداد استارت‌آپی در حوزه رسانه‌های دیجیتال سلامت برگزار خواهد شد

توسط نیما ذبیح‌اله‌زاده | ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۱:۰۷ | ۳ دقیقه

علیرضا مروج معتقد است کسب‌وکارهای استارت‌آپی نقش بسیار مهمی در جشنواره‌ رسانه‌های دیجیتال ایفا می‌کنند.

نوپانابه نقل از ستاد خبری جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت، علیرضا مروج مدیر بخش استارت‌آپ ویکندهای جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت گفت: با توجه به نقش و اهمیت کسب‌وکارهای نوپا در حوزه سلامت و همچنین نظر به اهمیت بی‌بدیل آگاهی‌سازی صحیح علمی و جامع در حوزه سلامت، کسب‌وکارهای استارت‌آپی نقش بسیار مهمی در این فرآیند ایفا می‌کنند.

او تصریح کرد: یکی از مهمترین اهداف ما در این جشنواره برگزاری رویدادهای استارت‌آپی تخصصی به جهت شناسایی ظرفیت‌ها در این حوزه و همین طور حمایت از کسب‌وکارهای نوپا است.
مروج عنوان کرد: در هفته‌های آتی محورها و جزئیات این رویدادها منتشر خواهد شد که علاقه‌مندان می‌توانند تیم‌ها و ایده‌های خود را در سامانه‌هایی که در سایت جشنواره قرار می‌گیرد ثبت نام نمایند.
تیم کمیته استارت‌آپ ویکندهای جشنواره با تشکیل جلسات متعدد با اتحادیه کسب‌وکارهای دیجیتال و صاحب‌نظران در این عرصه در حال بارش افکار به جهت انتخاب متدهای مناسب داوری و منتورینگ برای کسب و کار‌های نوپای شرکت کننده در طول جشنواره است.

او در پایان گفت: امید است با یاری خداوند متعال در شهریور ماه شاهد یک رویداد متفاوت و کم‌نظیر در حوزه کسب‌وکارهای نوپای سلامت در کشور باشیم.

گفتنی است مراسم پایانی نخستین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال سلامت نیمه مهر ماه امسال در تهران برگزار خواهد شد.

کلیه اخبار و اطلاعات جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت در سایت www.hdmf.ir قابل دسترسی است.

برچسب‌ها: جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامتاستارت‌آپ ویکنداستارت‌آپکسب‌وکارهای نوپاعلیرضا مروج
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده، دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به عنوان دبیر باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد انتخاب شده و تاکنون نشریات وگروه‌های دانشجویی زیادی را در این رشته سامان بخشیده است. او هم‌اکنون رهبری استارت‌آپ MacZooo mirror را به‌ عهده دارد.