50 روش باانگیزه شدن
قسمت هفتم ۸

۵۰ روش باانگیزه شدن

توسط محمد پویا | ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۰:۰۰ | ۴ دقیقه

خود را در مسیر ذهنی درست قرار دهید تا با انگیزه شوید و به اهداف‌تان برسید.

نوپانا: گاهی هم هدف دارید و هم برنامه‌ریزی کرده‌اید. اما پس از مدتی قوای شما تحلیل می‌رود و بی‌انگیزه می‌شوید. این پنجاه ترفند به شما یاد می‌دهد که چگونه باانگیزه بمانید. قسمت هفتم:

31- به‌دنبال یاران واقعی خود باشید

به بهترین روش‌های انجام کار فکر کنید. چند نفر مانند شما فکر می‌کنند؟ آیا دلتان نمی‌خواهد کسانی که با آن‌ها در یک تیم هستید مانند شما فکر کنند و اهداف‌شان مانند اهداف شما باشد؟ پس به‌دنبال این افراد باشید و برای این کار وقت بگذارید.

32- با برنامه‌ریزی تفریح کنید

اگر برنامه‌ریزی را فقط محدود به زمان کاری کنیم، نه تنها ممکن است برنامه ما بهم بریزد، بلکه این امکان وجود دارد که از تفریح و استراحت خود لذت نبریم. پس در برنامه‌ریزی هفتگی حتما زمان‌هایی برای استراحت فکر کنید و در برنامه آن‌ها را همانند زمان‌های کاری بنویسید.

33- مثبت باشید

آیا مطالعه اخبار استرس شما را بیشتر می‌کند؟ لازم نیست جزییات را بخوانید. می توانید فقط تیترها را مرور کنید. آیا یکی از همکاران شما دائم درحال شکایت و ناراحتی است؟ به سراغ همکاری بروید که نگاه رو به رشد و مثبتی دارد. استرس و انرژی منفی همه جا وجود دارد، این به شما بستگی دارد که به سراغ آن بروید یا نه

34- فهرست قدردانی تهیه کنید

به خودتان یادآوری کنید که در مسیر موفقیت شما، افراد زیادی نقش داشته ودارند. کسانی که اگر خبر موفقیت شما به گوششان برسد، با تمام وجود خوشحال می‌شوند. این فهرست را در محل کار خود داشته باشید و در هر فرصت سراغ یکی ار آن‌ها بروید.

35- هرگز برای شروع دیر نیست

اغلب مردم ابتدای سال جدید و یا فصل پیش رو را برای شروع یک کار انتخاب می‌کنند. اما این مسئله هیچ اهمیتی ندارد و هر زمان که احساس کردید توانایی شروع کاری را دارید، آستین همت را بالا زده و شروع کنید. جای صبر کردن برای اتمام سال، صبح روز بعد بیدار شوید و سال کاری خود را شروع کنید.

ادامه مطلب را در قسمت‌های بعدی بخوانید

50 روش باانگیزه شدن: (قسمت اول)

50 روش باانگیزه شدن: (قسمت دوم)

50 روش باانگیزه شدن: (قسمت سوم)

50 روش باانگیزه شدن: (قسمت چهارم)

50 روش باانگیزه شدن: (قسمت پنجم)

50 روش باانگیزه شدن: (قسمت ششم)

 

برچسب‌ها: استارت‌آپروان‌شناسی موفقیت
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره محمد پویا

محمد پویا