رویداد استارت‌آپ ویکند تبریز برگزار می‌شود
در سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی ۸

رویداد استارت‌آپ ویکند تبریز برگزار می‌شود

توسط نیما ذبیح‌اله‌زاده | ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۴:۴۱ | ۳ دقیقه

رویداد کارآفرینی استارت‌آپ ویکند تبریز در سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی از ۱۳ تا ۱۵ تیرماه ۱۳۹۷ برگزار می‌شود.

نوپانا، به نقل از ایسنا: رویداد کارآفرینی استارت‌آپ ویکند تبریز در سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی از ۱۳ تا ۱۵ تیرماه ۱۳۹۷ برگزار می‌شود. این رویداد به کوشش معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی استان و مرکز آموزش عالی علمی -کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز و با حمایت سازمان تجاری‌سازی فناوری جهاد دانشگاهی و شرکت استارت‌آپی قونقا برگزار خواهد شد.

استارت‌آپ ویکند تبریز فرصتی برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان فراهم می‌کند تا در ۵۴ ساعت کاری ضمن اشتراک‌گذاری طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه خود، شبکه‌سازی و تیم‌سازی، مهارت‌های کارآفرینی و فرایند اجرایی سازی یک ایده تا کسب‌وکار و راه‌اندازی یک استارت‌آپ نوپا را در عمل آموخته و با کمک، مشاوره و نظارت مربیان متخصص، ایده نوآورانه خود را توسعه ‌بخشند.

بعد از اتمام استارت‌آپ ویکند، تیم‌های صاحب ایده و طرح می‌توانند برای جذب در مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی اقدام کنند و با استقرار در این مرکز از حمایت مادی و معنوی برای تجاری‌سازی ایده خود بهره‌مند شوند.

پیشرفت و رشد در هر کاری با تنوع افکار و دیدگاه‌ها تحقق می‌یابد و عامل اصلی موفقیت در استارت‌آپ‌ها، ارایه پیشنهادهای متنوع توسط افراد است و با توجه به اینکه استارت‌آپ‌ها دارای خاصیت خلاقیت و نوآوری هستند، اگر ایده‌ها در استارت‌آپ‌ها به مرحله رشد برسند، می‌تواند در حوزه اشتغال و اقتصاد تحول بزرگی به وجود آورد. برای نام‌نویسی در این رویداد می‌توانید به ایوند مراجعه کنید.

برچسب‌ها: استارت‌آپاستارت‌آپ ویکندتبریزکارآفرینیجهاد دانشگاهی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده، دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به عنوان دبیر باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد انتخاب شده و تاکنون نشریات وگروه‌های دانشجویی زیادی را در این رشته سامان بخشیده است. او هم‌اکنون رهبری استارت‌آپ MacZooo mirror را به‌ عهده دارد.