آینده صنعت پرداخت در دست فین‌تک‌هاست
مدیرعامل گروه فن‌آوا مطرح کرد ۸

آینده صنعت پرداخت در دست فین‌تک‌هاست

توسط نیما ذبیح‌اله‌زاده | ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۰:۱۰ | ۴ دقیقه

مدیرعامل گروه فن‌آوا با تاکید بر پتانسیل بالای برخی از استارت‌آپ‌های ایرانی پیشنهاد کرد شرایط برای حضور بسیاری از این استارت‌آپ‌ها در نمایشگاه‌های خارجی فراهم شود و در واقع فین‌استارز را در این فضاها نیز توسعه دهیم.

نوپانا، به نقل از فین‌استارز: علی نوری با تاکید بر اینکه فین‌تک‌ها آینده صنعت پرداخت و بازارهای مالی ایران هستند، گفت: فین‌‌استارز ۲۰۱۸ محلی برای معرفی ایده‌های نو و گردهم‌آمدن بازیگران اصلی بازار سرمایه، سرمایه‌گذاران، شتاب‌دهنده‌ها و استارت‌آپ‌های فعال در حوزه مالی است که این رویداد به خوبی شرایط را برای ارتباط هرچه بهتر و مستقیم‌تر این فعالان فراهم می‌کند.

مدیرعامل گروه فن‌آوا با تاکید بر این‌که وظیفه همگان از جمله شرکت‌های بزرگ و صاحب سرمایه است که از ایده‌های نو حمایت کنند تا جوانان و استارت‌آپ‌ها در مسیر رشد و ترقی گام بردارند، اظهار کرد: در فین‌استارز ۲۰۱۸ چند استارت‌آپ فین‌تکی را دیدم که ایده‌های بسیار خوبی داشتند؛ ممکن است برخی اعتقاد داشته باشند که تعدادی از استارت‌آپ‌ها کاری مشابه آنچه در خارج از کشور انجام شده را مطرح کردند اما مشکلی نیست، همین که جوانان ایده‌ها را بومی‌سازی و تلاش می‌کنند، بسیار خوب و زمینه‌ساز قدم‌های بلندتر بعدی از سوی آن‌هاست.

مدیرعامل گروه فن‌آوا با بیان این‌که در فین‌استارز فضای بسیار خوبی برای ارتباطات هرچه شفاف‌تر صاحبان ایده و نوآوری و سرمایه‌گذاران ایجاد شده است، یادآور شد: انتظار می‌رود میزان استقبال از این رویداد چنانچه در سال جاری خوب بود، در سال‌های آتی نیز بیشتر شود؛ چراکه فرابورس ایران در رویداد فین‌استارز حلقه‌های اصلی زنجیره بازار سرمایه را گردهم می‌آورد و فرصتی فراهم است تا ایده‌پردازان با چالش‌های سه حوزه بازار سرمایه، بازار پول و بیمه آشنا شوند و این همان برنامه‌ریزی و راه درستی است که برای پیشرفت بازارهای مالی به آن نیازمندیم.

او در ادامه با تاکید بر پتانسیل بالای برخی از استارت‌آپ‌های ایرانی پیشنهاد کرد شرایط را برای حضور بسیاری از این استارت‌آپ‌ها در نمایشگاه‌های خارجی فراهم شود و در واقع فین‌استارز را به این فضاها نیز توسعه دهیم.

مدیرعامل گروه فن‌آوا همچنین با جذاب بودن ایده‌های مطرح شده از سوی برخی استارت‌آپ‌های حاضر در فین‌استارز ۲۰۱۸ اظهار کرد: ایده‌های پنج استارت‌آپ توجه گروه فن‌آوا را جلب کرده‌اند و می‌خواهیم روی این استارت‌آپ‌ها سرمایه‌گذاری کنیم.

برچسب‌ها: فین‌استارزفین‌تکاستارت‌آپ‌فن‌آواعلی نوری
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده، دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به عنوان دبیر باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد انتخاب شده و تاکنون نشریات وگروه‌های دانشجویی زیادی را در این رشته سامان بخشیده است. او هم‌اکنون رهبری استارت‌آپ MacZooo mirror را به‌ عهده دارد.