ایده‌های برتر کسب‌وکارهای فضاپایه حمایت می‌شوند
سازمان فضایی اعلام کرد: ۸

ایده‌های برتر کسب‌وکارهای فضاپایه حمایت می‌شوند

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۴:۲۳ | ۲ دقیقه

فراخوان برگزاری رویداد شناسایی و توانمندسازی کسب و کارهای فضاپایه از سوی سازمان فضایی ایران اعلام شد.

نوپانا به نقل از مهر،این سازمان به عنوان متولی حوزه فضایی و در راستای حمایت حداکثری از فضای توسعه کسب وکار در حوزه علوم، فناوری و کاربردهای فضایی اقدام به شناسایی و معرفی ایده های برتر در قالب شرکت های کسب و کار نوپا (استارتاپ) تا پیش از ورود به فاز شتابدهی محصول کرده است.

از این رو براساس این فراخوان، این اقدام حمایتی از طریق برون سپاری بسته کاری شامل اطلاع رسانی و تبلیغات، برگزاری همایش، رویدادهای ترویجی، ارائه خدمات مربیگری (منتورینگ)، فراهم سازی فضای کار اشتراکی، آموزش و تأمین زیرساخت های اولیه و در قالب برگزاری یک رقابت سراسری صورت می پذیرد.

سازمان فضایی ایران از تمامی علاقمندان شامل شرکتهای شتابدهنده، مراکز رشد و نوآوری، دانشگاه ها، پارک های علمی و فناوری و گروه های فعال در حوزه کارآفرینی دعوت کرده تا در صورت تمایل به برگزاری این برنامه، پیشنهاد کامل خود را حداکثر تا ساعت ۱۶ روز شنبه پنجم خردادماه جاری به این سازمان ارسال کنند.

 

برچسب‌ها: سازمان فضاییاستارت‌آپایدهکسب‌وکارهای فضاپایه
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.