کارگاه آموزشی تحقیقات بازار
با حمایت رسانه‌ای نوپانا: ۸

کارگاه آموزشی تحقیقات بازار

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۲۰:۳۳ | ۳ دقیقه

کارگاه آموزشی تحقیقات بازار توسط مدرسه استارت‌آپ ایران در ۴ خرداد ۹۷ از ساعت ۱۴ الی ۲۰ در محل دانشگاه تهران با ارائه سینا شفیع‌زاده، مدیر ارشد بازاریابی نظربازار برگزار می‌شود.

نوپانادر تبدیل شدن یک ایده تجاری به یک کسب‌وکار موفق، پیش از هر چیز، انجام تحقیقات بازار نقش اساسی دارد و شروع موفق یک استارت‌آپ وابسته به آن است؛ اما برخی استارت‌آپ‌ها آن را کم‌‌اهمیت می‌دانند و از کنار آن به سادگی می‌گذرند. آن‌ها فعالیت خود را بر اساس حدس و گمان شروع می‌کنند و این یکی از عواملی است که کسب‌وکارشان پس از مدت کوتاهی با مشکل مواجه می‌‌شود. به زبان ساده، تحقیقات بازار فرایند جمع آوری، تجزیه و تحلیل اطلاعات درباره بازار، رقبا و مشتریان و استفاده هدفمند و عینی از این معلومات در جهت بهبود تصمیم‌گیری در مورد کسب‌وکار است.

در این کارگاه قرار است تا با استفاده از مبانی نظری موجود در تحقیقات بازار از صفر تا صد یک پروژه تحقیقات بازار را آموزش دیده و پیاده سازی آن را تمرین کنیم.

تکنیک‌ها و مهارت‌هایی که می آموزید:

  • مشکل کسب‌وکارمون چیست؟ (تحقیقات بازار)
  • چه ویژگی‌هایی رو بسنجیم؟ (حل مساله و تصمیم‌گیری)
  • چگونه ویژگی‌ها رو پیدا کنیم؟ (پژوهش کیفی)
  • ویژگی‌ها رو درست پیدا کردیم؟ (پایایی و روایی)
  • چطور داده جمع کنیم؟ (پژوهش کمی)

این کارگاه برای مدیران، دانشجویان، علاقمندان به تحقیقات بازار، بازاریابی، برندینگ و تبلیغات مفید است.

ثبت نام این کارگاه  از طریق سایت ایوند انجام می‌پذیرد و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این لینک اطلاعات خود را ثبت کرده و اقدامات لازم را انجام دهند. همچنین کد تخفیف ۲۰ درصدی nopana برای همراهان این پایگاه اختصاص داده شده است.

آموزش مهارت‌ها و تکنیک‌های استارت‌آپی و کسب‌وکاری از رسالت‌های مدرسه استارت‌آپ ایران است.

گفتنی است، این رویداد با حمایت رسانه‌ای نوپانا (پایگاه علمی-تحلیلی کسب‌وکارهای) به نشانی http://nopana.ir/ برگزار می‌گردد.

برچسب‌ها: تحقیقات بازاربازاریابیتحلیل رقبااستارت‌آپ‌موفقیت در بازار
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.