با استارت‌آپ‌ها به راحتی آب خوردن خودرو محبوبتان را انتخاب کنید
دیگر نگران خرید خودرو نباشید؛ ۸

با استارت‌آپ‌ها به راحتی آب خوردن خودرو محبوبتان را انتخاب کنید

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۲:۲۰ | ۳ دقیقه

یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به تولید و طراحی سایتی شده است که کاربران در آن می‌توانند نظرات کارشناسی مربوط به خودرو را بخوانند.

به گزارش نوپانا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، خرید خودرو همیشه برای همه افراد اهمیت بسیاری داشته زیرا برای خرید آن باید تجربه بسیاری داشت و بسیاری از مردم این تجارب را ندارند؛ افراد اگر هنگام خرید خودرو محصول موردنظر خود را با دقت انتخاب نکنند به مشکل برمی‌خورند اما به تازگی یکی از استارت‌آپ‌ها سایتی را طراحی کرده است که در داخل این سایت کاربران می‌توانند با یکدیگر صحبت کنند و نظرات کارشناسی خود برای یک خودروی سواری  را به اشتراک بگذارند.

خرید خودرو پیچیدگی‌های خاص خود را دارد و اگر در محاسبه یک موضوع کوچک کمی بی‌دقتی کنید ضررهای زیادی را متحمل خواهید شد؛ این سایت بستری را فراهم کرده است که همه افراد می‌توانند در آن در کنار یکدیگر جمع شوند و بهترین نظرات درخصوص ماشین‌های مختلف بدهند.

برای خرید یک خودرو می‌توانید از کارشناسان این سایت بهره ببرید، به این صورت که کارشناسان هنگام خرید و فروش ماشین نزد شما می‌آیند و با توجه به بدنه، رنگ و همچنین موتور ماشین آن را قیمت‌گذاری می‌کنند.

امکان مشاهده نظر کارشناسان از طریق یک عکس

علاوه بر آنکه کارشناسان در محل شما حاضر می‌شوند شما می‌توانید عکس‌های موردنظر خود را برای کارشناسان این سایت ارسال کنید تا آنها در خصوص ماشین اظهار نظر کنند.

در این سایت انواع ماشین‌ها بر اساس قیمت، استان و کارخانه سازنده ماشین وجود دارد و با کلیک بر روی هر یک از این قسمت‌ها می‌توانید اطلاعات موردنظر را دریافت کنید، همچنین ثبت آگهی در داخل این سایت به صورت رایگان است.

برچسب‌ها: استارت‌آپمخترعین ایرانیخرید خودرو
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.