راه‌اندازی مرکز شتاب‌دهی ایده‌های نوپا در اهواز
مدیر شرکت فناپ در خوزستان خبر داد: ۸

راه‌اندازی مرکز شتاب‌دهی ایده‌های نوپا در اهواز

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۲:۳۷ | ۴ دقیقه

مدیر شرکت فناپ در استان خوزستان گفت: به زودی مرکز شتاب‌دهی ایده‌های نوپا و استارتاپ‌ها با همکاری پارک علم و فناوری استان خوزستان در اهواز راه‌اندازی خواهد شد.

نوپانا به نقل از فارس، حمیدرضا خادمی اظهار کرد: شرکت فناپ شامل 22 واحد کسب و کاری است که در قالب ۷ شرکت ادغام شده‌اند و فعالیت‌های مختلفی در حوزه ICT ارائه دهد.

وی با بیان این‌که فناپ با هدف تولید نرم افزارهای حوزه بانکداری شروع به کار کرد و نخستین شرکت در کشور است که توانست نرم افزار کول برکینگ را تولید کند، بیان کرد: صفر تا صد اتفاقات ICT کشور را شرکت فناپ پوشش و انجام می‌دهد.

مدیر شرکت فناپ در خوزستان افزود: نرم افزار «کول برکینگ» پیش از تولید در شرکت فناپ، از کشورهای آلمان، هلند و نروژ وارد کشور می‌شد و بعد از آغاز این پروژه توسط جوانان ایران و فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف، برای نخستین بار این نرم افزار بومی‌سازی شد.

خادمی با اشاره به این‌که فناپ در حال حاضر 2 هزار و 800 نفر پرسنل دارد و در تمامی استان‌های کشور از دفتر برخوردار است، عنوان کرد: شرکت فناپ در خوزستان، دفتری ستادی است که از دو سال گذشته باهدف ارائه خدمات این شرکت در استان آغاز به کار کرده است.

وی با اشاره به آغاز پروژه پنجره واحد سرمایه‌گذاری خوزستان برای استانداری خوزستان، افزود: به زودی فاز نخست آن با حضور ریاست جمهوری طی ماه‌های آینده افتتاح خواهد شد.

مدیر شرکت فناپ در خوزستان بیان کرد: هدف این شرکت در استان توسعه پروژه های ERP و جذب نیروهای بومی است. به ازای دریافت هر پروژه در صنعت پتروشیمی باعث اشتغال 60 نفر شغل برای جوانان استان می‌شود و برای پروژه پنجره واحد سرمایه‌گذاری استان خوزستان 12 نفر جذب شده‌اند.

خادمی گفت: شرکت فناپ در خوزستان توانسته 88 نیروی بومی را در استان مشغول به کار کند که این آمار تا پایان سال جاری به 120 نفر افزایش می‌یابد؛ با کلید خوردن اولین پروژه فناپ خوزستان در صنعت پتروشیمی جذب نیروی بومی خواهیم داشت.

وی با اشاره به این‌که فناپ در حوزه زیرساخت در زمینه دوربین‌های ثبت تخلف فعالیت دارد، افزود: این شرکت به دنبال توسعه فیبرهای نوری و فناپ تلکام شامل اینترنت، سیم‌کارت موبایل و تلفن ثابت در سطح استان خوزستان است.

مدیر شرکت فناپ در خوزستان عنوان کرد: به زودی مرکز شتاب‌دهی ایده‌های نوپا و استارتاپ‌ها با همکاری پارک علم و فناوری استان خوزستان در اهواز راه‌اندازی خواهد شد.

برچسب‌ها: مراکز شتابدهیایده‌های نوپاپارک علم و فناوری استان خوزستانفناپ
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.