فراخوان حمایت از استارت‌آپ‌های حوزه فناوری همگرا
با مشارکت شتابدهنده‌ها و مراکز سرمایه‌گذاری: ۸

فراخوان حمایت از استارت‌آپ‌های حوزه فناوری همگرا

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۰:۵۷ | ۲ دقیقه

صاحبان ایده و استارت آپ در حوزه فناوری های همگرا برای شرکت در طرحی فراخوانده شده اند که در آن ایده ها و استارت آپ ها با استفاده از پشتیبانی و سرمایه گذاری مراکز پشتیبان، امکان فعالیت پیدا می کنند.

نوپانامرکز راهبردی فناوری های همگرا معاونت علمی ریاست جمهوری، فراخوانی با هدف جذب و حمایت از ایده ها و استارت آپ های حوزه فناوری های همگرا منتشر کرده است.

فراخوان نوپاهای فناوری‌های همگرا یک فرصت عالی برای استارت‌ آپ‌های حوزه فناوری‌های همگرا ایجاد می‌کند. در این فراخوان، استارت آپ‌ها امکان پیدا می‌کنند تا با ثبت نام و معرفی ایده استارت آپی خود پس از طی کردن مراحل داوری بتوانند فعالیت خود را در مجموعه‌هایی که حاضرند از آن‌ها حمایت کنند، ادامه دهند. 

این مجموعه‌ها اغلب شتابدهنده‌ها و مراکزی هستند که با سرمایه‌گذاری روی طرح شما می‌توانند سرعت بیشتری به کسب‌وکار شما بدهند و شما را برای ورود سریع‌تر به بازار آماده کنند. 

فرآیند اجرایی فراخوان به ترتیب زیر است:

 

برچسب‌ها: ایدهاستارت‌آپفناوری همگرااستارت‌آپ‌های حوزه فناوری همگرا
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.