از اقدامات فرابورس ایران در راستای تامین مالی استارت‌آپ‌ها حمایت می‌کنیم
علیرضا دلیری گفت: ۸

از اقدامات فرابورس ایران در راستای تامین مالی استارت‌آپ‌ها حمایت می‌کنیم

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۲:۱۱ | ۴ دقیقه

معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری گفت: استقبال چشمگیر مخاطبان و علاقه‌مندان از رویداد فین‌استارز ۲۰۱۸ به خوبی از افزایش کیفیت برگزاری این رویداد در سال جاری حکایت دارد.

به گزارش نوپانا و به نقل از آرمان اقتصادی، اواخر فروردین‌ماه ۹۷ بود که فرابورس ایران برای دومین سال متوالی رویداد فین‌استارز را همزمان با یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه در یک سالن مجزا برگزار کرد. پنل‌ها و کارگاه‌های تخصصی با موضوعاتی همچون ارزهای رمز پایه و بلاک‌چین، سرمایه‌گذاری جسورانه، آینده حسابداری با توجه به معقوله فین‌تک، جلسات مشاوره سرمایه‌گذاری، منتورینگ و … مهم‌ترین برنامه‌های به شمار می‌روند که در جریان فین‌استارز ۲۰۱۸ برگزار شد و ماحصل آن به چندین قرارداد سرمایه‌گذاری میان استارت‌آپ‌ها و سرمایه‌گذاران انجامید.

معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری با بیان اینکه استقبال چشمگیر مخاطبان و علاقه‌مندان از رویداد فین‌استارز ۲۰۱۸ به خوبی از افزایش کیفیت برگزاری این رویداد در سال جاری حکایت دارد، گفت: درصدد هستیم تا نگاه مشترکی میان معاونت علمی و فناوری و فرابورس ایران در زمینه برنامه‌ریزی برای تامین مالی امور نوآورانه و دانش‌بنیان شکل بگیرد.

علیرضا دلیری در گفتگویی به افزایش تعداد استارت‌آپ‌های حاضر در رویداد فین‌استارز ۲۰۱۸ در مقایسه با فین‌استارز سال قبل اشاره و اظهار کرد: برخی استارت‌آپ‌هایی که در فین‌استارز سال گذشته شرکت کرده بودند توانستند با سرمایه‌گذاران ارتباط برقرار کرده و جذب سرمایه کنند؛ در واقع استارت‌آپ‌ها به بهترین نحو از این رویداد برای توسعه کسب و کار و فعالیت خود بهره ‌گرفتند و افزایش تعداد استارت‌آپ‌های حاضر در رویداد سال جاری نشان داد فین‌استارز تاثیر لازم را بر مسیر حرکت و فعالیت این شرکت‌ها داشته است.

وی با بیان اینکه نگاه حاکم در فرابورس ایران به منظور تامین مالی فعالیت‌های نوآورانه و ارتقای تکنولوژیک بازارهای مالی کشور، این مجموعه را به سمت برگزاری رویداد بزرگ فین‌استارز سوق داده است، گفت: نگاه مشترکی میان معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و فرابورس ایران در حال شکل‌گیری است؛ چراکه این بورس در مسیر دانش‌بنیان شدن در حرکت است.

دلیری با اعلام حمایت جدی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از فرابورس ایران و رویداد فین‌استارز، تصریح کرد: نحوه برگزاری فین استارز ۲۰۱۸ و حضور پر رنگ استارت‌آپ‌ها نشان دهنده برنامه‌ریزی دقیق دست‌اندرکاران آن برای این رویداد است و ما در معاونت علمی و فناوری از اقداماتی که از سوی فرابورس برای استارت‌آپ‌ها در حال انجام است حمایت می‌کنیم.

برچسب‌ها: فرابورسسرمایه‌گذاری جسورانهاستارت‌آپمعاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوریفین استارز ۲۰۱۸
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.