شمارش معکوس نخستین استارت‌آپ ویکند در حوزه حمل و نقل
در واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری صورت می‌گیرد؛ ۸

شمارش معکوس نخستین استارت‌آپ ویکند در حوزه حمل و نقل

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۱:۱۲ | ۶ دقیقه

نخستین استارتاپ ویکند در حوزه تخصصی حمل و نقل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری برگزار می‌شود.

به گزارش نوپانا و به نقل از آنا، دبیرخانۀ برنامۀ علمی شبکه های ارتباطی و حمل و نقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره)شهرری اقدام به برگزاری مجموعه مسابقات «حمل و نقلی شو» در راستای گفتمان سازی، افزایش خودباوری در دانشجویان، ایجاد فضای شاداب، مساله محور و آرمان خواهبین بدنۀ دانشگاه و صنعت به منظور شناسایی و رفع چالش های ملی صنعت حمل و نقل کرده است.

دکتر علی شهابی رئیس دبیرخانۀ برنامه علمی شبکه های ارتباطی و حمل و نقل گفت: استارتاپ هر ایده و فکر نویی است که علاقه به ریسک کردن و رشد سریع تا رسیدن به محصول را در خود داشته باشد.

وی افزود: استارتاپ ویکند یک مسابقۀ جهانی است که تاکنون در ۵۰۰ شهر دنیا و بالغ بر ۱۰۰۰ بار برگزار شده است.

شهابی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره)شهرری نخستین استارتاپ ویکند ملی در زمینۀ تخصصی شبکه های ارتباطی و حمل و نقل را به منظور پاسخ به چالش های ملی حمل و نقل و رشد و توسعۀ کشور در حوزه های گردشگری، تجارت، بیمه، سهولت در جابه‌جایی کم خطر افراد و توسعۀ روابط بین المللی و غیره برگزار می کند.

وی خاطرنشان کرد که این برنامه با حمایت پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، شرکت های تراورس، حمل و نقل ریلی رجا، شهرداری منطقه17 و با حضور معاون وزیر و مدیران کلوزارت راه و شهرسازی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان تهران، مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا، نمایندۀ بانک جهانی در حوزۀ کسب و کار، سفیر سابق ایران در برزیل، رئیس سابق پژوهشگاه فضایی و معاون وزیر، بنیانگذار استارتاپ فلوشهری، نمایندۀ استارتاپ تاکسی اینترنتی همتارو، کارآفرین برتر استان تهران، مدیر نمونۀ جوان استان تهران، مدیرعامل استارتاپ تبار،بنیان گذار شرکت ستاره هوشمند اورآسیا،کارگذار برتر جهانی در حوزۀ مشاوره،مدیر اسبق روابط عمومی رسانۀ کلیک،بنیان گذار رویداد ملی نگرش ناب، منتخب 6 زن برتر کار آفرین دنیا، رتبۀ برتر جشنوارۀ کارآفرینی،بنیان گذار و عضو هیات مدیرۀ باریار و مسیر طلایی، بنیان گذار استارتاپ های ملت شاپ، های موبیل، تیزلند، عضو هیات مدیرۀ انجمن صنفی کسب و کار های اینترنتی، دبیر اجرایی کانون نمایندگان مجلس، مدیرعامل آژانس بین المللی دیجیتال مارکتینگ نیوآ، مدیر اسبق مارکتینگ سایت نت برگ، رئیس هیات مدیرۀ شرکت ایرلاین تکنولوژی دبی، مالک یکی از بزرگترین شرکت های مخابراتی ایران،پدر علم تیم سازی ایران،مدیر عامل شرکت شتاب دهنده و توسعه گر کسب و کار تاپکو، رئیس یکی از دانشگاه های استرالیا، نمایندۀ شرکت مشاوره بین اللملی کسب و کار آلمان و افراد متخصص و کارآفرینان حوزۀ حمل و نقل برگزار می شود.

رئیس باشگاه پژوهشگران و نخبگان واحد یادگار امام گفت: نخستین مسابقۀ حمل و نقلی شو هفدهم اردیبهشت 1397 با یک پیش رویداد 5 ساعته برای افراد شرکت کننده و ایده پرور همراه با کارگاه های آموزشی، فضایی شاد و علمی برگزار و در ساعت14 روز نوزدهم افتتاح و در ساعت 21 روز بیست و یکم اردیبهشت جاری خاتمه می یابد. در روز اول ایده ها ارائه، داوری وتیم های شرکت کننده با هدایت مربی های خبره برای ساختن آینده ای پویا تشکیل می شوند.

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص میهمانان و سخنرانان ویژه، مربی ها و کارآفرینان متخصص حوزۀ حمل ونقل، برگزارکنندگان و داوران رویداد استارت اپ ویکند شبکه های ارتباطی وحمل ونقل می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

کلیک

 

 

 

برچسب‌ها: گردشگریاستارت‌آپاستارت‌آپ ویکند حمل ونقلشبکه ارتباطی حمل‌ونقلمسابقه حمل‌ونقلی شو
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.