پرورش 2 هزار استارت‌آپ اجتماعی در جمعیت هلال احمر
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور خبر داد: ۸

پرورش ۲ هزار استارت‌آپ اجتماعی در جمعیت هلال احمر

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۱۱:۰۴ | ۴ دقیقه

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه باید از ظرفیت استارتاپ های اجتماعی در جهت تحقق اهداف هلال احمر استفاده شود، گفت: 2هزار استارتاپ در این سازمان پرورش می یابد.

به گزارش نوپانا و به نقل از مهر، مسعود حبیبی در جلسه تجلیل از فعالان داوطلب و پیشکسوتان و همچنین مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر یکی از بزرگ ترین نهادهای مردمی است.

وی با بیان اینکه امروز می بینیم انسان های بسیاری علاقه مند به خدمت در جمعیت هلال احمر هستند، افزود: اصل انسانیت و بشردوستی و بی طرفی از محوری ترین اصول در جمعیت هلال احمر است. 

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اینکه اصل خدمات داوطلبانه و یگانگی و استقلال از دیگر اصول جمعیت هلال احمر است، گفت: کمک به حفظ جان و گسترش صلح و دوستی از اهداف متعالی جمعیت هلال احمر است. 

وی با بیان اینکه اهداف هفت گانه جمعیت هلال احمر باعث شده به مردم خدمت و بر این خدمت افتخار کنیم، عنوان کرد: چرخش فعالیت برای هر دستگاهی می تواند مفید باشد، لذا باید از ظرفیت های پیش آمده استفاده کنیم. 

حبیبی با اشاره به اینکه جوانان هلال احمر رضایت خداوند را مد نظر قرار می دهند و به خلق خدا خدمت می کنند، بیان کرد: هر ملتی که ایثارگران را تکریم کند قطعا ملت ماندگاری خواهد شد. 

وی با بیان اینکه باید به توانمندی ها و فرهیختگان درون استان رجوع کنیم، اظهار داشت: باید از درون استان فرصت سازی کنیم چراکه استان خراسان جنوبی غنی از فرهیختگان بزرگ است. 

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور ادامه داد: متأسفانه کشور و به تبع آن استان خراسان جنوبی دچار تغییرات اقلیمی شده لذا باید شرایط جدیدی را فراهم کنیم. 

وی با اشاره به افزایش اعتماد به نفس و خودباوری در جوانان، افزود: یکی از کارهایی که طی سال گذشته درخصوص اهمیت پیشگیری از آسیب های اجتماعی شروع کردیم توانمند سازی جوانان بوده است. 

حبیبی ادامه داد: در حال حاضر 2هزار استارتاپ در جمعیت هلال احمر پرورش می یابد.

وی عنوان کرد: استارآپ ها می تواند انگیزه ای برای فعالیت بیشتر جوانان و همچنین تولید ثروت و اشتغال برای تمام جوانان باشد، بنابراین ما وظیفه داریم مسیر را آماده کرده و برای توسعه و گسترش آن تلاش کنیم.

برچسب‌ها: هلال احمراستارت‌آپ اجتماعیمسعود حبیبی آسیب اجتماعی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.